Powered By Blogger

Tuesday, December 28, 2010

"New Year 2011".!!

Salam. Selamat pagi, Morning, Kalavanekam, Guten Morgen ":) 

Hahhha.!! Semuanya aku nak sebutkan.!! Heeee ~,~

OK la, TOPICS?? Ermmm..

Aku nak cerita pasal New Year nanti. Ermmm. Bukan apa, aku macam malas la nak celebrate-celebrate neh. BOSAN KOT. Asyik tempat yang same aja. KL3.!! Bukit Bintang, Pavilion. Ermmm.! Tade tempat lain ke nak celebrate?? Ntah apa-apa aje la. ":(

Ermm. OK la, this year aku dengar budak-budak neh nak celebrate kat Melaka.!! Ermmm.. "Melaka again and again". Hahahaha :) Tape la, janji luar dari KL kan. Tapii..........................................!!!!
Aku tatau lagi aku leh pergi or ta? Cozzz aku belum bagi tau family aku lagi nak pergi Melaka, takut diaorang ta bagi je. Ermmm!! Macam mane la neh? Tapi aku da janji dengan budak-budak neh yang aku nak pergi. Aduhhh. DILEMMA nehh. Hope this year punya Newyear aku leh la pergi.!!


Welcome 2011.. ~,~

Hope 2011 will make me HAPPY, AWESOME, GREAT better than 2010

No comments: