Wednesday, June 22, 2011

"Feeling of My Hearts".

Hye. Assalammualaikum :)




Hallo,
Kali neh nak bercerita tentang hati dan perasaan saya yang sekarang neh. Sebenarnya, aku sendiri pon tak pasti apakah perasaan yang ada dalam hati aku neh. Hurmm. Keliru, buntu, suka, kecewa, sedih?..
Semua ada. Dan aku memang betul-betul tatau kenapa. Sebenarnya, aku pon malas nak layan sangat perasaan neh, tapi now macam dah tak boleh nak simpan kan. So, terpaksa jugak lah aku ceritakan perasaan aku neh. Hurmmmm :)





2 comments:

Akulah Pak Lan said...

Live taught us to be happy,
But experience teach us about pain,

Fia Aznam said...

Yup. u right :)