Monday, June 20, 2011

"Kenapa Begini?"

Hye. Assalammualaikum :)


Cehh, cehh, tengok tajuk pon macam seram je. Haha. Pagi-pagi lagi mood jiwang neh datang menerpa. Haha. Tak boleh blah lah. Tetiba je mood jiwang neh datang. Apa kes pon aku tatau lah. Hurmmm.


Kawan-kawan, nak tahu tak, malam tadi titew mimpi tau. Grrr.!! Macam seram je titew punya mimpi tuh. Heeee :) Nak tahu tak titew mimpi apa? Alaaa, tapi macam takot je nak bagi tahu apa yang titew mimpi malam tadi. Haihh....


Kalau nak tahu apa yang titew mimpi, selami lah lagu neh. Cehhhhhhhhh..... ayat kalau tak jiwang tak sah kan. Huhuhu -,-






Jangan pernah katakan bahwa
cintamu hanyalah untukku
kerna kini kau telah membaginya


*maafkan jika memang kini
harus kutinggalkan dirimu
kerna hatiku selalu kau lukai


**tak ada yang bisa ku lakukan tanpamu
ku hanya bisa mengatakan apa yang ku rasa


***ku menangis membayangkan
betapa kejamnya dirimu atas diriku
kau duakan cinta ini
kau pergi bersamanya


ku menangis melepaskan
kepergian dirimu dari sisi hidupku
harus selalu kau tahu 
aku lah hati yang telah kau sakiti


ku menangis
harus selalu kau tahu
aku lah hati yang kau sakiti


Rossa- Hati yang kau sakiti =)

 

Aku pon tak pasti kenapa aku boleh mimpi benda tuh..? Hurmmmm.


p/s : Ya Allah, kau kuatkan lah Iman ku. Thanks God :)



Lot of Love
Fia Aznam Roses


No comments: