Monday, June 20, 2011

"What the ??".!

Hye. Assalammualaikum :)


Sekarang sudah masuk tengahari, senang cakap dah nak masuk petang dan aku seperti biasa still duduk kat tempat aku neh sorang-sorang, dengan sejuknyaaa, dengan boringnya. Hurmm, Al-maklumlah, hari neh kan Isnin. Semua orang pon tahu, Isnin memang hari KEMALASAN sedunia. Haha :) Boring. Boleh tak nak balik tidur jap, kejap lagi pukul 5 datang office balik? Boleh tak? Haha. Ouhhh. Malas sungguh hari neh. Tatau lah apa nak jadi kan.




Kalau korang nak tahu, hati aku sekarang neh tengah berbelah bagi. Dan aku sendiri pon tak pasti kenapa. Hurmm. Pikiran seakan melayang-layang. Hati bagaikan tak tenang. Erkk??? Jiwangnyaaaaa. *Meluat pulak aku*.!!
Kenapa perasaan sebegini menerpa and muncul? Ohhh... Eeeuwww.~~
Blueksss. Nak muntah darah dah neh. TOLONG....................




Okaylah, aku pon tatau dan tak mengerti perasaan aku sekarang neh. Rasa hati berbelah bagi. Berbelah bagi sebab apa, aku pon tatau. Dan sekarang perasaan aku lain macam. Betol-betol lain. Nak cakap dilamun cinta macam tak je. Sebab lagi pon nak jatuh cinta pasai apa kan. Hurmmm, OMG Gugurl keliru. HAHA.~~




Please do something Fatin.........................



Lots of  Love
Fia Aznam Roses

2 comments:

Rtp Farra Arisha said...

and what happened to u?
chill ok!

Fia Aznam said...

dont know la u :) i pon tatau.