Powered By Blogger

Tuesday, July 26, 2011

"Aku masih seperti Dulu".

Hye. Assalammualaikum :)


Lama jugak lah tak membebel kat belog bodoh-bodoh kesayangan aku neh kan :) Hurmmm. Nak wat asyaner, sekarang malas nak menaip. Kalau menaip je, aku rasa semua ayat yang bukan-bukan akan keluar. Al-maklum lah, sekarang jiwa eden tak menentu. Hurmmm. Macam orang mati laki pon ade. Haihhh. Sabar-sabar.. -,-

Rupanya, kalau orang putus memang macam neh ehh? Aku pon tatau, sebab neh first time aku putus cinta selama 5 tahun lebih aku bercinta dengan En. Ehem-ehemm. Yang dah tau tuh mungkin tau lah, dengan siapa aku selama neh :) Kan-kan..!

Tapi aku rasa korang yang tatau maybe boleh refer balek kat entri aku yang lama-lama, sebab aku ade buat entri pasal En. Ehem-ehemm.
Walaupun aku dengan dia dah tade pape, aku jujur, dalam hati aku still ada sayang lagi kat dia, sebab bagi aku dia adalah lelaki terbaik dalam hidup aku selama 5 tahun lebih, hurmmm. Kalau die tak baik tade lah aku lama dengan dia kan. Hurmmm :(

Maybe, tade jodoh antara kami. Aku redha jela. Nak buat macam mane kan :) Aku pasrah je. Hurmmm. Jodoh di tangan Tuhan kan, kalau Allah nak panjangkan jodoh kami aku terima seadanya. Heeee -,-
Apa yang aku nak bagi tahu kat sini,

Aku harap En. Ehem-ehemm, sihat selalu, dimurahkan rezeki, dapat perempuan yang lebih baik dari aku adanya. AMIN. Walaupun aku tidak lagi bersama kamu, jangan lah lupakan I kat sini. Sebab, I sentiasa doakan yang terbaik untuk you. Kalau you perlukan pertolongan bagi lah tahu, sebab I sentiasa ade untuk you. OK.

Hurmmm :( Kalau perempuan yang dapat dia, harap jaga lah dia sebaik-baiknyaa. Sebab untuk pengetahuan korang, dia adalah lelaki terbaik. Dia sangat baik. Itu je yang aku boleh cakap. Jangan lah kecewakan hati dia.


Dahulu kau mencintaiku
Dahulu kau menginginkanku
Meskipun tak pernah ada jawabku
Tak berniat kau tinggalkan aku
Sekarang kau pergi menjauh
Sekarang kau tinggalkan aku

Disaat ku mulai mengharapkanmu
Dan kumohon maafkan aku
Aku menyesal tlah membuatmu menangis
Dan biarkan memilih yang lain
Tapi jangan pernah kau dustai takdirmu
Pasti itu terbaik untukmu

Janganlah lagi kau mengingatku kembali
Aku bukanlah untukmu
Meski ku memohon dan meminta hatimu
Jangan pernah tinggalkan dirinya
Untuk diriku

Sekarang kau pergi menjauh
Sekarang kau tinggalkan aku
Disaat ku mulai mengharapkanmu
Dan kumohon maafkan aku
Aku menyesal tlah membuatmu menangis
Dan biarkan memilih yang lain

Tapi jangan pernah kau dustai takdirmu
Pasti itu terbaik untukmu
Janganlah lagi kau mengingatku kembali
Aku bukanlah untukmu

Meski ku memohon dan meminta hatimu
Jangan pernah tinggalkan dirinya
Meski ku memohon dan meminta hatimu
Jangan pernah tinggalkan dirinya
Untuk diriku


p/s : Maafkan saya :)


Lots of Love
Fia Aznam Roses

No comments: