Powered By Blogger

Wednesday, August 03, 2011

"Kesah Apa Aku".

Hye. Assalammualaikum :)


Kenapa lah bulan puasa kali neh aku rasa macam tak bermaya je.!! Hurmmm. Sabar Fatin, sabar... Sabar itukan separuh daripada Iman. Haihh..
Hope aku kuatlah hadapi semua neh. Aku sebenarnya pon tatau lah kenapa. Aduiyaii. Macam budak kecik nak merengek pon ade neh. Heeee :) Okay, sila tampar saya ramai-ramai k. Bluekkss.

Okay lah, sebenarnya bukan tuh yang aku nak cerita kat sini. Aku just nak bagi tahu sekarang, yang aku hampir menemui 'cinta'.. Erkkk. Apa kes? HAHA. Rileksss. Bukan cinta yang cinta-cintun tuh. Hehehe :)
Neh cinta lain. Nak tahu apakah ia? Haaaaaaa. Kena lah tunggu. HOHO.! ~~

Heeeee. Tade lah, sebenarnya aku nak bagitahu neh, aku sekarang semakin happy. Lepas neh, aku tanak sedih-sedih dah. MAK TAK SANGGUP NOKK. HUHU :)
Terlampau banyak air mata aku neh tumpah korang tahu tak. Haiyakkk. #Nyampahh, aku dengar. Kali neh, aku tanak lah nangis-nangis sebab lelaki lagi. Macam tade 'pekdah' je. HEHE. *Sape suruh aku nangis sebab laki kan, haaaa.. Sekarang padan muka aku*. Huhu.

Tapi tape, now aku dah semaking kuat. Aku jugak semakin happy dengan diri sendiri. Sebab tayah nak pikir sesape dah. Wahhh. That's was awesome babe.. Sukaaa mak.!! Heeee -,-
Walaupun kadang-kadang aku rasa bosan jugak. Tapi disebabkan wa kuat, wa chill je. BAJET COOL lah konon. Hehe.



Walau apa pon yang terjadi lepas neh, aku akan tetap SENYUM...
SENYUM TAK PERLU KATA APA-APA. HEHE. Walaupun didalam ada duka.. ~~  Bukan korang yang merasanya, aku yang merasa. Tape. Be Strong bebeh.


Kalau korang nak tahu, bagi aku The Best Therapy is 'SHOPPING'. Huhuhu :)
Sebab bagi aku, kalau aku shopping, aku akan lupa segala hal. Hurmmm. Tade hal lah keluar pavi sorang-sorang. Mak dah biasa dah. Hehehe :) #Berlagak..~,~

So lepas neh tade lah nak pikir-pikir macam-macam kan. Heeee :) JYEAHHH <3


Lots of Love
Fia Aznam Roses

No comments: