Powered By Blogger

Thursday, September 29, 2011

"Hurmmm, whatever-lah!"

Hye.. Assalamualaikum :)


Sebenarnya, tatau nak update entry apa dah kat blog nie.. Sebab now, macam dah tade idea je rasa.. Ohh, tipu lettew.. Hehe.. Sebabnya, idea memang tengah ada and macam-macam benda nak story-story, tapi...........
Disebabkan blog comel-ku ini di STALKER oleh seseorang yang aku kenal.. Susah lah sikit nak story morry yang ada kaitan dengan Hati dan Perasaan.. Ecehh.. HAHA..  Gelabah je..

Yela, mana tak-nya, kalau update sikit pasal hati dan perasaan neh, mula lah, 1 BTR tah *tipu lettew an 1 BTR tau*.. Hehe -,- Haihh, letih betul lah macam tuh.. Macam nak sibuk bagai kan.. Tak boleh tengok orang senang lettew.. Hurmmm..
Bukan apa.. Aku emo sikit neh.. Ehh, silap, bukan sikit.. Tapi EMO BANYAK..!! Gerammmmm je rasa neh..

Sebenarnya, malas dah nak update pasal benda-benda neh, sebab for me, yang dah lepas tuh biar je lepas kan.. Sebab, aku pon tade amek tahu pasal orang.. And orang pon jangan lah sibuk lagi pasal aku..
Sebenarnya, aku tak kisah.. Tapi, bila orang dok bercerita pasal aku.. Aku jadi tak senang and totally memang tak suka.. 'Yela, apa perasaan korang, bila orang dok ngumpat and bercerita pasal kau.?' Korang suka ke? Hurmmm.. Confirm lah tak kan..

Haihh.. Apa lah nasib aku neh.. Ade je lah yang tak kena.. Ingat kan lepas apa yang terjadi semuanya okay.. Tapi................... Disebaliknya lah pulak kan.. Heeee -,-'
Sedih sentap semua ada nokk.. Yela, aku bukan apa, aku cuma kesian je dengan orang yang aku sayang.. Sape lagi kalau bukan En. Ehem-ehem :) Kesiannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn..

Kesian sebab, disebabkan aku, die dengan kawan baik die putus kawan.. Haihhh.. Kenapa lah..? Tak paham aku.. Pasal benda neh, semua orang pon terbabit.. Walaupun orang tuh tade kena-mengena.. Aku tahu, orang-orang mesti akan salah kan aku punya.. HURMM..
Tapi tape lah, orang yang tatau perkara sebenar memang akan salah kan aku.. Aku nak buat macam mana lagi kan.. Sabar dan terus sabar jela yang aku mampu..



































p/s : First time letak picture besar gedabak.. HAHA :) *saje, untuk tontonan umum dan jugak kepada STALKER yoo*..!! Mmuahh.. Mmuahh..

Sekian, Kbai..


Lots of Love
Fia Aznam Roses

No comments: