Powered By Blogger

Thursday, February 09, 2012

"Movie - Azura 2012".

Hi.. Assalammualaikum :)


How's your holiday peeps? Is it awesome? GOOD..
For me? Hurmm :( Not sooo awesome lah.. Because nothing to do at all.. BORING..

Alright, sepanjang cuti selama 4 hari serious boring, sebab tade pergi memane.. Keluar pon on Sunday.. Itu pon 1 hari tuh je yang keluar pegi kenduri kawan I..Then terus pergi menhabiskan duit..
Contohnya, karaoke selama 3jam kat KTV Lowyatt tuh. then pergi makan lepas tuh tengok wayang.. Grrr.. Memang menghabiskan duit namanya tuh kan? Heee -,-"

Kalau pergi memane, tangkap gambar tuh wajib.. Heheh :)
Tengok pipi yang GEBUUU tuh.? Err! SERAM.. 

Okay, memandangkan last week cuti yang panjang dan I pon keluar tengok wayang, so now nak ler comment-comment about the story yang I tengok tuh..
As yang korang tahu, I tengok wayang, midnight, tapi tade lah midnight sangat pon.. Dalam pukul 11pm macam tuh.. If korang nak tahu I tengok cerita Azura 2012..

Filem Azura tuh sebelom nie dah ade dah, tapi version dolu-dolu lah pada tahun 1984 if tak silap I lah, tapi for me, Azura dulu lagi best kot dari yang sekarang neh.. Hehehe :) Sekarang neh macam KURENGGGGGGG sikit lah.. Oopsss!


Azura, seorang gadis remaja yang gigih hadapi cabaran hidup untuk mencapai cita-citanya. Dia tinggal bersama ibu saudaranya, Yusni, setelah kedua ibu bapanya terkorban ketika tragedi terowong Min dan Mekah pada 1990. Dia menjadi mahasiswa universiti swasta.
Di samping itu, dia mempelajari bahasa Perancis kerana meminati keindahan bahasa dan seni Perancis. Azura dan Zek lari ke London dan berkahwin di sana. Cinta mereka dihalang oleh bapa Zek dengan pelbagai dugaan.


Pegarah : Aziz M. Osman..

Pelakon : Neelofa, Shah Jazle, Afdlin Shauki and ramai lagi lah..



Lots of Love
Fia Aznam Roses

No comments: