Powered By Blogger

Tuesday, May 15, 2012

"Movies Marathon"

Hi.. Assalammualaikum :)



Long time no see yaa.. Huh ! 
Sorry readers, stalker and all I've been busy.. Yelaa, aku kan pernah cakap yang bulan 5 adalah bulan busy aku.. Hakhakhak..! Okay itu poyo :) 


So today aku nak shared something about, movies marathon.. 
since I'm not blogging about 2 weeks.. Aku pon rasa macam dah takde hati nak berblogging.. 
Although, I miss this my cute little blog.. Hurmmm ! *Nak merajuk lah.. Boleh tak? Hehehe -,-"


Okay dah lah, mengada sangat pon tak boleh kan.. 
Memandangkan lama dah tak story morry meh nak bagi tahu........................................ 



-Marvel The Avengers- 
For me, movie nie okay-okay lah.. Walaupun ada yang kata cerita nie superb lah ohserm lah.. Bagi aku tade lah sangat.. Sebab slow sangat penceritaan cerita nie! 



-Uncle Usin-
Cerita paling bangang sekali aku pernah tengok kat wayang.. 
Walaupun pelakon-pelakon die popular.. Johan and Zizan, tapi bagi aku macam haram je citer nie.. Oppsie! 



-SAFE-
Bagi aku cerita nie lagi best dari The Avengers tuh.. Walaupun cerita nie tade heroin tapi best ! 



-Berani Punya Budak-
Cerita nie pon best jugak.. Cerita nie alih-alih suara gitew.. Dan dialog dieorang pon best dan macam bangang-bangang je..! Hahah :)



-Nongkrong-
Okay, cerita nie baru je last Saturday aku pergi tengok.. Cerita nie biasa-biasa je la.. Tade lah kelakar mane pon.. Tak macam cerita Hantu K.Limah.. Huh! 

So itu jela aku nak shared kat korang semua sepanjang ketiadaan aku.. Erkk! Wekss!

Tatataaa.. -,-"


p/s : OMG, just 10 days to go ! Hopefully everything will go smooth, good and great.. Amin.. InsyaAllah :)


Lots of Love
Fia Aznam Roses

No comments: