Powered By Blogger

Wednesday, December 26, 2012

"B2B #3 - The Date"



Hi.. Assalammualaikum :)


Hi peeps :) How you doing? Feeling good? Alhamdullilah.. Syukur ke hadrat ilahi..
Dah lama aku tak berbloggingkan.. Nak story-story pon banyak yang dah lapuk.. Takut jap lagi if aku ber-story korang boring pulak nak bacakan.. Hehe :)

Sebenarnya aku tengah boring nie.. And tatau nak buat ape kat office nie.. That's why lah aku buka blog aku   yang omel-omel nie.. Tiba-tiba rindu pulak nak membebel dalam blog nie.. Huhu :)

Seriously sekarang aku tengah nervous nie.. Nervous? Sebab apakah? Hehe.. Sshhh.. Rahsia..
Rahsia lah sangat kan.. Huhu.. Okay memandangkan aku dah ade date for my wedding so sekarang aku dah start busy cari-cari barang.

Dan aku rasa mesti ade orang yang nak tau kan bila aku punya wedding date? Hehe.. Tungguuuu..

Doakan semuanya berjalan dengan lancar ye reader-reader sekalian.. Thank you :)


Sebenarnya, aku baru perasan bila aku view blog nie tadi.. Yang hari nie adalah genap 7 bulan aku jadi tunangan orang.. Dan InsyaAllah tak lama lagi aku akan jadi isteri orang pulak..


Alhamdullilah Ya Allah. Syukur..
Semoga kau rahmati hubungan kami hingga ke akhir hayat.
Amin.

Terima Kasih Ya Allah. 


Love,
Fia Aznam Roses

No comments: