Powered By Blogger

Thursday, January 02, 2014

"Goodbye 2013, Welcome 2014"


Hi, Assalammualaikum :) 

Happy New Year everyone.. 


As we know that now we're in 2014.. So I am so grateful.. Terima Kasih.. Syukran Ya Allah.. 
To many things happen in my life, terlalu banyak.. Susah untuk aku bercerita kesemuanya.. Yang baik mahupun yang buruk.. Yang baik itu datangnya dari DIA yang buruk itu datangnya dari diri aku sendiri.. I realize it.. 

But it's okay.. 

Actually, I just wanted to share such a beautiful moments in my life throughout 2013.. Terlalu banyak kenangan untuk tahun 2013 yang takkan aku lupakan.. Tapi aku just nak share yang 1 ni dengan korang.. Hadiah yang paling bermakna untuk aku pada tahun 2013..

Such a beautiful gift that I never forget in my life..
Selepas 4 bulan berkahwin aku disahkan "Pregnant".. Perasaan time tuh, Tuhan saja yang tahu.. Tersangatlah bersyukur.. Alhamdullilah!

So, my wishlist for this year.. 

*Semoga Tahun 2014 memberi kehidupan yang lebih baik untuk aku and suami.. Dan juga tahun-tahun akan datang.. InshaAllah..

*Menjadi isteri yang solehah buat suami tercinta.. Ecewahhh.. 

*Menjadi seorang ibu yang mithali.. 

*Menjadi seorang anak yang bertanggungjawab, solehah, mithali untuk kedua orang tua.. 

Hehe.. InshaAllah.. Semoga Allah SWT makbulkan doa2 aku.. 


Love, 
Fia Aznam Roses


1 comment:

Sheila Salim said...

Assalamualaikum awak, semoga dipermudahkan urusan bersalin dan jaga baby. hehe wishlist yang sweet sangat (",)