Powered By Blogger

Thursday, December 23, 2010

"Melaka".!!

Hallo Chenta, Eceehh. "Chenta sangat ke".!! Biarlah kan aku nak GEDIK kat blog aku sendiri.

OK la, topics?? Ermmm "MELAKA".!

Ada apa eekk dengan Melaka?? Sebenarnya Melaka adalah tempat kelahiran aku. Aku lahir kat Hospital Besar Melaka, *siap bagi tau tak boleh tahan*.!! Hhahaha.

Ermmm, u'll nak tahu tak yang aku suka gila pergi Melaka, dan bersiar-siar disana. HHAHAHA.~~
Tempat yang aku suka pergi, A.FAMOSA. Hahaha. Ntah apa-apakan, pergi Melaka aje. Tapi tu la. Best seh pergi sana, snap2 picture. Sangat AWESOME ouhh.

Setiap kali aku balik kampung mesti pergi BERJALAN-BERJALAN ke Melaka dengan cousin-cousin TERCHENTA. Hehehehe. Tapi aku la yang kena keluar duit untuk belanja mereka. Huhuuhuh ":)
Tapi tape la, yang penting HAPPY.!! Kan2..  













Nehh jea pic yang i boleh tunjuk kat u'll. Heeee "___"
Pic mmg bnyk GILA, tapi ta boleh la nak tunjuk semua kan
nanti orang MENGATA plak. HAHAHHA ":)
POYO, sape la yang nak mengata kan. Heeee.~~

Mmuuahxxx. XOXOX..

No comments: