Tuesday, January 04, 2011

"Sudah '2011', Tapi kenapa penyakit "M" masih ada"?

Hye, Salam ":)

Ermm, entry kali ini berbaurrrr KEMALASAN ":) Hahhaa.!! Yela, bukan apa, dah tahun baru, 2011 tapi kenapa penyakit "M" yang i alami sekarang neh masih ada?? Ohh Goshhh :) Tolong la. Macam mane nak jadi pekerja yang terhormat neh?? Hahahah.!! *terhormat tak tahan* XD.
Kenapa mesti ada "M" dalam diri ini?? I pun tatau la. WHY??

Ermmm. macam mane nak buat dengan mengikiskan penyakit "M" dalam diri neh?? Goshh, help me.!! Huhuhu.!!






Anak cina makan cili,
kalau rase malas ketuk ketampi.

HAHAHA!!


Yang sedang kemalasan,
Fia Aznam Roses

2 comments:

chenta fyfie said...

malas macam kau kan kak? HAHAHA.!!

Fia Aznam said...

gila la kau, jealous la tuh :)aku bukan malas la, cuma kurang rajin je.