Powered By Blogger

Monday, June 27, 2011

"Dia Lelaki Idaman Saya".

Hye. Assalammualaikum :)


Sekarang, kalau nak cari boyfriend saya nak yang romantik. HAHA. Kenapa ekk, lelaki sekarang neh macam tak romantik je. Hurmmm. Betol tak apa yang saya cakap? Betol kan. Kenapa? Kenapa? Kenapa? Kenapa tade lelaki yang romantik? Huh.
Bukan apa, saya cuma, kalau boleh nak lah lelaki yang romantik kan. Hehe. Kalau lah ada lelaki romantik macam Seth Tan dalam drama Nora Elena tuh kan best. Heeee. -,-
Rasa bahagia je hidup. Ada lagi ke laki macam tuh zaman sekarang neh? Huhuhu :)


Sebenarnya, if korang nak tahu, ciri-ciri lelaki idaman saya mestilah ;-



Aaron Aziz :)

Kenapa Aaron Aziz? Hurmmm. Jangan salah paham ye adik-adik. Sebenarnya, bukan saya suka dia sebab dia handsome or what. Saya letak gambar dia, sebab saya suka karakter dia dalam drama Nora Elena. Seriously, saya suka giler watak dia dalam drama tuh. Haihhh, kalau dapat husband macam neh. Hurmmm. Tamaooo keluar rumah lah. HAHAHA.~~
Ohh. Itu over namanya. Heeeee :)



Cristiano Ronaldo :)

Haaa, Cristiano Ronaldo adalah lelaki idaman saya since saya sekolah menengah lagi okay. Hurmmm. Saya suka dia. Ouchh. Kalau korang semua nak tahu, time sekolah saya banyak gambar dia neh :)
AL-MAKLUM lah, dia kan boyfriend saya. HAHA.~~
Saya tak main-main neh. Saya memang suka dia, sebab dia sexayyyyy. Oucchhh. Dia sexayyy sangat-sangat. Gersang wehhh. HAHAHAHHAHAAHH :) Lagi pulak, dia sangat kacak. KACAK LUAR, KACAK DALAM... Dan yang paling penting dia KAYOOO. Huhuhuh :)


p/s : Saya nak macam tuh je, tapi kalau yang kaki perempuan saya tamaooo lah. Heee :) Tapikan, kalau lelaki kacak neh susah lah mau jaga. Heeee. Sebab dorang bajet dorang handsome. So ramai lah perempuan pandang kan. Erkkkk...!!!! BLUEKSSS..


Okay lah. Kbai. Salam...~~


Lots of Love
Fia Aznam Roses


No comments: