Powered By Blogger

Monday, June 27, 2011

"Hye, Nama saya Chibi".

Hye. Assalammualaikum :)


Sepertimana, yang you'll tahu, saya ada buat entri pasal saya nak kucing kan. Kalau you'll tak ingat, sila rujuk kembali entri neh. Nah, KLIK INI. Haaa. Kalau you'll ingat lagi lah. Heee :)


So, untuk pengetahuan kamu-kamu semua, saya dah ada kitty. Yeayyyyy.!! Suka sangat. Comel taukk. You'll nak tengok ke kucing saya? Hahah.


*

*

*

~~tadaaaa~~



Meet my new BF :)

-Hye, nama saya Chibi-


Serious, masa first time saya amek Chibi dari ibu dia, macam kesian je. Yela, macam manusia jugak kan. Kalau kita pisahkan ibu kita. Apa perasaan? Mesti lah sedih kan. Hurmmm. So, masa saya amek dia, rasa macam tak sampai hati je. Kesian woooo...
Time bawak dia balik rumah, dia tamao duduk diam. Asek mengie-owww. Bagi susu tanak minum, bagi makan pon tanak makan. Ciannyaaaa :___:


But, now dah okay, cuma kadang-kadang, dia suka mengie-owww jugak. Hurmmm. Tatau lah kenapa, maybe dia belom serasi lagi kot. Yela, amek pon tak sampai seminggu kan. Hehe :)


Okaylah, walaupun saya still baru lagi dalam penjagaan anak kucing neh, saya akan jaga dia sebaik mungkin. Hehehhe.~~


p/s : Korang nak tahu tak? Makanan dia je dah bape puluh hinggit. Haha. Shampoo sekali, grrrr.. Memerlukan kos yang tinggi taukk. Pokai..pokai..pokai.. Hahaha -,-


Lots of Love
Fia Aznam Roses

No comments: