Powered By Blogger

Monday, June 27, 2011

"SukaHati AwakLah".

Hye. Assalammualaikum :)


Selamat Pagi.
Betul kata pepatah, kalau kita berbuat baik, kita akan dibalas baik. Tapi kalau kita buat jahat, kita akan dibalas jahat. KAN..
Hurmmmm. Aku tahu kalau aku dah banyak buat salah dengan kau. Tapi takan kau tak boleh nak maafkan aku? Bak kata orang, 'people make mistake and nobody perfect'. So, takan kalau buat salah yang tak seberapa tuh pon, kau still tak boleh maafkan aku? Hurmmm.
Tapelah, kalau kau tanak maafkan aku. Takan aku nak terhengeh-hengeh or kau nak aku melutut kat kau? Supaya kau boleh maafkan aku? HUH..
Memang tak lah kan. Aku bukannya buat kesalahan yang besar sangat. Haihhh. Tak ku sangka, hati kau sekarang betul-betul keras. Hurmmmm..


Okaylah :( Bye.......................


Lots of Love
Fia Aznam Roses

No comments: