Powered By Blogger

Sunday, June 26, 2011

"Apa nak jadi, jadi lah".

Hye. Assalammualaikum :)


Dengan ini, saya Fatin Iryani Azni bt Aznam, ingin memberitahu, apa nak jadi, jadi lah. Malas lah nak pikir-pikir lagi. Buat sakit kepala hotak saya je. Hurmmm. Walaupun apa yang saya dah buat, saya tahu saya banyak buat salah dengan awak. Hope awak maafkan saya. Saya tahu selama neh awak banyak bersabar dengan saya, tapi saya??? Macam tak hirau kan awak je. Untuk awak yang selama neh ada untuk saya, saya nak mintak maaf banyak-banyak. Kalau selama neh saya banyak sakit kan hati awak.


Saya tade niat pon nak sakitkan hati awak. Seperti yang awak tahu, saya memang suka bergurau orang nya, and gurauan saya mungkin agak kasar untuk awak. Hurmm. Tapi saya betul-betul tade niat nak buat awak terasa dengan gurauan saya tuh.
Saya tahu, sejak-sejak akhir neh kita memang jarang untuk berjumpa atau date. KAN.... Bukan saya tanak, saya nak sangat. Tapi... Seperti yang awak tahu, kalau kita berjumpa? Hurmmm. Macam anjing dengan kucing. Asyik nak bergaduh je. MACAM MANA? Haaa?
Saya agak bosan dengan situasi tuh, kalau awak nak tahu. Sikit-sikit nak bergaduh. Sikit-sikit nak bergaduh. Haihhhh...... Tapi bukan bermaksud saya bosan dengan awak. Saya cuma tak suka kalau kita asyik nak bergaduh je. HURMMMMM.......


Saya pon kadang-kadang tak mengerti kenapa kita tak seperti pasangan lain? Kenapa kita kerap bergaduh? Hurmmmm. Kenapa kita dah tak macam dulu. Ohhh, maksud saya, masa kita baru-baru kita menjalinkan hubungan? Erkkk................ *jiwangnyaaaa aku*.
HAHA.. Okay lah, saya pon tak kisah kalau awak dah ada orang lain. Hurmmmm.. Apa yang saya boleh buat, just doakan yang terbaik untuk awak. Dan saya harap awak bahagia dengan hidup awak.


Saya tahu awak baca blog saya neh. Hurmmmm. Sebab tuh semalam awak BBM saya, awak tanya, saya mimpi siapa dalam entri "Mimpi yang tak pasti". Mimpi siapa? Saya tak bermaksud pon nak kecik kan hati awak. And untuk pengetahuan awak, saya mimpi dia, tak semestinya saya suka orang tuh kan.
Dan apa yang saya mimpi tuh, saya tak mintak pon nak mimpi macam tuh. Hurmmmm. Dari saya mimpi orang tuh, baik saya mimpi Christiano Ronaldo kan. HAHA. Ada gak pekdah. HAHAHAHAHA.~~


Hurmmm.......
Tapelah, kalau macam tuh, saya just nak mintak maaf lah dekat awak. Kalau selama neh saya dah buat macam-macam kat awak.
Saya doakan yang terbaik untuk awak. Hope awak dapat perempuan yang lebih baik dari saya. Saya tahu, saya tak baik seperti perempuan-perempuan kat luar sana. Kalau ada jodoh kita, tak akan kemana.


Cuma saya agak terkejut, bila awak tiba-tiba BBM saya, awak bagi macam neh.............


"Belajar lah mencintai orang yang hari ini masih milik mu, sebelum dia pergi dari hidup mu. Hari ini mungkin dia masih mencintai mu, tapi mungkin besok, kamu yang mungkin akan lebih mencintai dia ketika dia telah pergi.... 
Jadi jangan sia-siakan cinta yang sekarang mengisi hati mu". 


Masa awak bagi BBM tuh, saya agak terkejut jugak. Sebab kenapa tiba-tiba bagi macam tuh. Hurmmmm. But, now saya dah tahu kenapa awak macam tuh. Tapelah, awak just take your time untuk maafkan saya.



p/s : Jodoh maut semua di tangan Tuhan :)


Lots of Love
Fia Aznam Roses

No comments: