Powered By Blogger

Monday, June 13, 2011

"Juara AF9 - Hazama".

Hye, Assalammualaikum :)


Selamat Tengahari semua. Dah lunch ke you'll semua? Hehe. Kalau makan tuh jangan lupa baca bismillah ye. Kang tercekik pulak. Huhu -,-
Okay tengahari neh, bersamaan dengan entri saya yang ketiga :) Hoho. Ohhh, suka nyaaa. Tatau lah hari neh kenapa. Macam tade mood nak main facebook, twitter bagai. Rasa macam nak berblogging je. Hehe.


Kalau nak tau la korang kan. Sebenarnya, sayaaaaa........
Dah fall in love dengan belog sendiri neh. Ouchh. Suka neh.!! Hai lah belog. ILOVEYOU lah. Aku rasa belog aku comel.... *Tetiba kan*~~ Melting.. HOH -,-
OMG...... Kenapa dah kau neh Fatin.? Haha. Menyasai dah ke. Huhuh.


Hurmm. Bukan itu yang saya nak perkatakan kat entri kali neh. *Cehhh, ayat tak boleh blah lah*. Tapi apa pon. Style tak ayat aku? HOHO -,- Hakktuihh.!! Geli mak nokk. Haha.!! Dah sudah jangan nak loklak-loklak. Meh sini nak cerita pasal............


Sebenarnya, saya nak bercakap pasal Final AF atau pon Akademi Fantasia semalam. Dan semua orang pon tau pasal Final AF neh kan. Siapa Juara die. Ahhh, kalau yang tatau tuh cer teka, cer teka.... Haha. Alaa, confirm lah semua orang tau siapa juara AF9 kali neh. Dah tentu lah Hazama kan ataupon Paklang Kawtimmmmm. Hahah. Trademark die. ~,~ 


Bercakap pasal Final AF9 semalam, tade apa yang menarik. Sebab konsert final semalam macam membosankan je. And lagu-lagu yang dieorang dapat pon macam tak best je. Hurmmmm :(
Tapi suka lagu baru Hazama and Fina. Lagu baru dieorang best. Heheh.
Kalau korang nak tahu lah, AF9 neh adalah AF yang terakhir. So, kiranyaa lepas neh tade dah Akademi Fantasia. Haha. Yeke? Betul ke? Hurmm. Itu tatau lah pulak kan.


Okay lah, sebenarnya saya suka tengok AF neh, and for your info lah kan. I neh memang follower AF. Haha. Dari musim pertama till musim ke 9 neh I follow tau. HOHO. Sukaaa :)
Korang suka ke? Tak suka tape. Haha. Tak pakse. Huhu -,-




Finalis AF9 :)



Hazama - JUARA AF9 :)


Tahniah to Hazama, Lena, Fina and Azri :)


Tapi kan korang, saya tak suka lah Lena tempat kedua. Kenapa bukan Fina? Hurmmm. Whatever lah. Rezeki masing-masing kan. Hehe. Nak buat macam mana. HAIHH. Cakap banyak-banyak pon tak guna. Sebab dah menang. And dah habis pon AF neh. Heeee ~~~
Nak buat macam mana kan. Lagi pon bukan nyaa aku undi.. HAHAHA.!! Buat apa nak undi? Buat habis duit aku je. Hihihihihi "___"


Okay-okay, I nak pergi lunch dulu neh. Tak boleh bebel panjang-panjang. Haha. Bubbye :)
Selamat membaca. Mmuhaaxx. XOXO.~~


p/s : Fuyoooo. Hazama dapat RM200,000.00 tuh. Banyaknyaaa. Kalau I dapat duit tuh, I kahwin terus. Haha. Ehh3. Cop-cop.. MASALAHNYAA ADA KE ORANG NAK? Haha. Tuuttttt~~ Kbai...



Lots of Love,
Fia Aznam Roses


No comments: