Powered By Blogger

Tuesday, June 28, 2011

"Kawan lagi penting dari Boyfriend".

Hye. Assalammualaikum :)


Kata orang, bercinta macam mana pon. Kalau ada masalah, siapa orang yang kita akan cari? KAWAN bukan? Selain KELUARGA. Hurmmm. Ini adalah kenyataannya. Betol kata orang, kalau saat bercinta semuanya manis. Hurmmmm... Kawan? Memang tak pernah terlintas dalam kepala hotak kan.
Tapi bila dah ditinggalkan? Adakah akan menjadi manis? Tidak sama sekali. HUH.. Bila saat macam, senang cakap, bila time merasai. KAWAN yang akan kita cari. Dimana sebelum-sebelum neh tak pernah pon nak cari kan. HURMMMM.. Betul tak? Sila setuju dengan saya okay.!


Sebelum neh. memang kalau bercinta memang tak pernah nak ingat kawan-kawan. Kalau kawan-kawan ajak pergi memana je, ada je alasan. Tapi, bila dah macam neh, kawan-kawan yang sentiasa ada. Haihhh. Kesian kawan-kawan kan. Kalau ada masalah je baru nak cari kawan-kawan kan.
TAK PATUT BETOL. Macam mana perasaan kita, kalau kita ada kawan, kawan ajak keluar kita tolak? Hurmmm. Mesti kita pon akan terasa. KAN.!!! Tapi, nak buat macam mana. Nasi dah jadi bubur.



Ermmm. But now, benda paling penting is KAWAN. Okay.... Saya akan lebih kan kawan. BOYFRIEND? Jangan pernah mimpi lah. Sebab, kalau dulu dah memang selalu sangat ikut telunjuk kan. Tapi sekarang, tidak lagi. Dan memang tak akan. TAK AKAN. Okay.!! Kalau korang nak tahu, if kita seorang diri neh, banyak kelebihan dia wooo..


HAHAHAH.. Kelebihan? Yela, cuba korang bayangkan ehh. Kalau dengan boyfriend, kita nak keluar mesti nak tanya. 'Sayang nak pakai baju apa ekk'. Then si Boyfriend mesti cakap, 'Alaaa, sayang pakai je apa-apa, janji cantik'. KAN. Huh. Dulu lah.. Tapi kalau single? Nak pakai apa? Belasah je. Nak keluar pakai kain batik pon tape. Huhuh. -,-


Lagi... Kalau nak keluar memane, keluar jela. Tak perlu lah nak bagi tahu setiap saat kita punya lokasi kan. Haha. Sikit-sikit nak bagi tahu, 'sekarang ayang ada kat umah mak, umah nenek'. Waklu lah. Kalau nak pergi memane tak perlu permission. Haihhhh. Tak tension okay, kalau macam tuh. Tak perlu nak takot-takot. Nak keluar dengan siapa? Nak pergi mana. Tak payah nak cover-cover. Lantaklah kan. Bebas kannn.................................
Kalau ada boyfriend, nak pergi situ tak boleh, nak pergi sini tak boleh. Nak keluar dengan orang tuh tak boleh, nak keluar dengan orang neh pon tak boleh. HUH. APA PON TAK BOLEH.


Dan, yang paling best. Kalau 'alone' neh, duit tak banyak keluar kan. HAHAHAHAHAHA :)
Heaven okay. Duit sentiasa ada kan. Heeee -,-
Itu lah yang paling syiokk bangat. Huhuhuh :) Yela, tade lah nak keluarkan duit untuk sesiapa kan. Tapi maksud saya, bukan lah lelaki yang mengikis duit kita. Maksud saya is, kita yang pemurah sangat nak habiskan duit kat lelaki kan. HAHAHA. *Biasalah, saya kan pemurah orangnya*.


So now, for me KAWAN adalah yang terbaik :)





Lots of Love
Fia Aznam Roses

4 comments:

Miss Dearie Nurul said...

dats rite sayang..sy sgt setuju dengan kamu..hee
heaven kan single..xperlu nak gtaw evrythng yg kite wat n xperlu gtaw anything kn??btw welkem to the club,.,hahahha >.<

Fia Aznam said...

tu la. betul tak apa yang i cakap? tak perlu pening2 kepala kan. huhuhuhuh :)

Miss Dearie Nurul said...

btol lah..ap yg u rase i da rase..
so 200% i sokong tauk??hahaha

Fia Aznam said...

betol kan apa i cakap yunk? kalau 'free' mesti apa je kita nak buat senang hidop. tapayah nak tension2 pikir kan, wat sakit pale hotak je, hehehe :)