Powered By Blogger

Monday, June 13, 2011

"New Header".

Hye, Assalammualaikum :)


Hallo, Selamat Pagi and Selamat Hari Isnin semua blogger-blogger Malaysia..
Heee. Amacam? Sihat tak? Weekend macam mana?  Awesome tak? Hohoho. *Banyaknyaa soalan kan pepagi neh? Heeee.!
Kalau sihat bagus lah. Hehehe. Kalau tak sihat p klinik cepat-cepat. Nanti kalau dibiarkan susah. Huhu. Tengok? Betapa saya sayangnya kat korang semua. Hoho -,- *Itu bodek namanyaa*.!


Okay lah, sebenarnya bukan tuh yang nak diceritakan.
Pagi tadi saya sampai je office, saya pon on lah PC. Hehe. Then, bukak email tengok-tengok email mana tau ade benda-benda penting ke kan. Heheh. SEE? Betapa rajinnyaaa saya. Erkk???? RAJIN KE? Persoalan di situ ye. Huhu. Tade makne nya rajin kan. MALAS okay. Kalau nak tahu lah. SAYA NEH PEMALAS. Hoho. Time kasih. At least, saya jujur. Heeee :)


Lepas bukak email, tetiba saya ada nampak satu email dari officemate I. Hehe. Jeng..Jeng..Jeng.. Email apakah? Huhu. Rileks-rileks. Jangan gabra semua. Hehe. Okay lah, sebenarnya last Friday hari tuh saya buat la header. Alaaa, buat biasa-biasa je. Al-maklum lah, saya kan buta IT.
Hoho. -,- Tak pandai kan nak buat header macam kome-kome semua. Header kome semua gempak-gempak~~


Heeee :)


Disebabkan tatau nak buat header yang cantik-cantik, saya pon buat lah header hasil air tangan saya. Heee. TAPI................. Bila dah buat header tuh, saya tak pandai pulak macam mana nak masok kan gambar. HOHO.!! Haa SEE?? Betapa bodohnya saya. HAIHH. Bila lah nak pandai neh kan. Hehe. Setakat berfacebook, bertwitter tuh pandai lah. Haha. Kalau edit-mengedit neh, kirim salam. Sebab, sememangnya saya tak pandai. Huhu :)
Disebabkan saya yang bongoks neh tatau nak letak pic dalam header tuh. Saya pon suruh my officemate dari IT buat kan. Hehe :) THANKS NUHA'S.. Sayang awak. -,- Cantik sangat. Saya suka, even simple je. <3


Nak tengok tak header tuh? Heee. Malu lah nak tunjuk. Sebab tade lah gempak mana pon. Tapi at least, saya cuba jugak. Huhuh :D
Okay-okay, mehh saya tunjukkan~~~




SEE? Kan saya dah cakap. Biasa-biasa je. Simple and Nice. Suka sangat. Kalau tak header bukan main besar gedabak lagi. HOHO -,-


Okay lah, itu je entri untuk pagi neh. Jap lagi kalau ada story lagi. Saya update lagi k.
Selamat membaca semua. Huhu. Mmuahxx. XOXO~~


p/s : Suka sangat semalam Hazama menang AF. Tapi tak puas hati, kenapa Lena tempat kedua? MENCIKK TAUKK.


Lots of Love,
Fia Aznam Roses

No comments: