Thursday, June 23, 2011

"Saya panas, gara-gara office tade air-cond".

Hye. Assalammualaikum :)


Hari neh, rasa sangat panas. Sebab dekat office neh tade air-cond dari pagi tadi. OMG. Korang tahu betapa panasnya? Haihh, berpeluh-peluh taukk. Sambil buat kerja, sambil tuh tangan sebelah neh mengipas. Panas wehh. Bukan nak mengeluh, cuma beritahu apa yang tersirat di dalam hati je. Hehehe :) Poyo. 


Yela, nak buat kerja pon macam tak boleh, sebab panas. Dah lah office neh tertutup je kan. Bila tade air-cond memang panas dan bahang lah jawabnya. BAU? Hurmmm. Jangan cakap lah. Bau kat tong sampah neh pon dah naik kat kepala hotak. Hahaha.~~
Bau apa lah tuh kan? Haha. Apa lagi kan, bau-bau sisa makanan lah kan. Huhuh -,-


Ohhh, bila lah air-cond neh nak ada. Dah lah tade kipas kat tempat aku neh, kalau ada kipas boleh terima lagi. Tapi, malangnya tempat aku tade kipas. GOSHHH....




Saya PANASSSSS.~~


Boleh tak nak pergi mandi pantai? Haha. GILERRR. Time-time kerja nak pergi mandi pantai. Huhuh -,-



Lots of Love
Fia Aznam Roses

No comments: