Powered By Blogger

Friday, June 17, 2011

"Terima Kasih Nurul Atikah"

Hye. Assalammualaikum :)


Morning. Seperti selalu, pagi-pagi lagi dah on semua 'laman sesawang'. Hehe. Semua laman sesawang yang aku maksud kan is, Facebook and Twitter je. Huhu. Itu je laman sesawang yang aku ada. Okay. Pagi tadi macam biasa on lah blogspot. So, kalau korang nak tahu, semua entri baru yang korang post. Aku akan baca. Semua aku baca. Sebab aku kan suka membaca. HAHA :) Aku tak kan ketinggalan untuk baca semua post-post korang. -,-
*Saja cakap macam tuh, sebab aku nak suruh korang baca post aku pulak*. Hahahahah~~


Now, aku nak cerita kat korang, pagi tadi aku ada bukak 1 blog neh. Tutttt................Blog siapakah itu? Siapakah gerangannyaaa? Hehe. Nak tahu ke? Okay kalau nak tahu baca sampai habis. Eh, jap.. Aku rasa korang pon mesti dah tahu kan siapa. Sebab aku lupa. Title kat atas tuh dah ade nama gerangannya. Haha. Aduiyaiii... Tak boleh nak secret-secret. HOHO ^__^


Okaylah. Kalau korang dah tahu tape lah. Aku nak cerita jugak. Hehe.
Kalau korang nak tahu si Nurul Atikah neh, dia ada buat entri yang bertajuk 'The Best Blogger'. Haha. So, aku pon baca lah post dia. Then, bila aku baca post dia. Dia ada letak link the best blogger for her. Hehe. Macam malu je nak ceritakan yang selanjutnya. Haha. *Menggelabah*.!!


Korang mesti tak percaya. Tapi sila lah percaya ye. Dia letak link aku... Auwww.~~ Mak malu nokk. Huhu. Tatau nak kata apa. Haha. Rasa nak nangis. HAHA.!! Okay itu over namanya. Bluekss.~~ Tapi kalau korang tak caya.
Meh aku bagi tengok yang die tulis. Heeee :)


*Neh aku copy dari post Nurul Atikah*.


***********************************


ehem², okay. lupa kan cerita td. hehe. okay the best blogger yg aku nk kasi thu nie adalah fav blog aku.
apa pasai jd fav? haha, ofcos lah cerita dia sgt best and x bosan bila aku bace.
jeng jeng jengg, agak² sape erk ? hehe, tgk bwh nie, kalo korang nk thu sape click saja :)

  1. http://blahblahasnita.blogspot.com/
  2. http://itsallboutmine.blogspot.com/
  3. http://bebelanfiaaznam.blogspot.com/
cerita dorang x boring kalo bace byk kali pun. yg paling khusyuk bila aku bace entry dorang adalah cik fara hasnita. haha, opss, terlebeh suda. okay blog yg sgt aku suka, mean background dia hehe ofcos lah fara tsui :) tak ketinggalan cik fatin anak perempuan mr.Aznam, hehe entry anda mmg suka bt kening kite naek. ehem². ada ape smp mcm tuh skali erk? haha.


***********************************

Haa, seee.. Korang, mak betul-betul tak sangka dia letak link mak kat entri dia. *Aku pon tatau apa yang best sangat blog aku neh, aku rasa blog aku macam bodoh-bodoh je, macam budak-budak pon ada*. Haha. Dah-dah. jangan nak poyo sangat. Nanti kang tak boleh tidur malam pulak. HAHA. Nyampah aku.


Sini, saya tunjukkan gerangannya. Mesti korang nak tengok kan siapa lah hak milik yang punya entri aku post sesuka hati mak bapak aku je. Hehe :) Dah lah tak bagi tahu Tuan dia kan. Main copy paste je. Huhuh -,-




Haaa, ini lah gerangannyaaa. Nurul Atikah :)


So kalau korang nak follow dia, nah link dia. Klik aje Nurul Atikah. Huhuhuh ":)


Okay lah, sampai sini jela bebelan saya di pagi Jumaat yang mulia neh. Huhu. Jap lagi kalau ada idea. Bebel lagi. Biar sampai korang muntah. Hahah :___:


Selamat membaca. Mmuahxx. XOXO.


p/s : To : Nurul Atikah, see aku pon promote blog kau tau. Hahah :) Nanti kalau dah ramai followers jangan lupa belanja makan. Kau pon dah kerja kan. Hehe. Kat TR. Hahaha -,-


Daaa. Kbai. Salam.


Lots of Love
Fia Aznam Roses


No comments: