Powered By Blogger

Monday, July 04, 2011

"Dari masa ke semasa".

Hye. Assalammualaikum :)


Kalau korang perasan, sekarang neh style-style atau pon fashion sekarang neh, hebat-hebat belaka kan? Betul tak? Yela, budak-budak sekolah, bukan sekolah menengah je, sekolah rendah pon dress-up dah mengalahkan orang besar, mengalahkan artis youuu. 'Classss, kau Maria'. HAHAH. Kan.! Hurmm, mungkin salah satu sebab ialah terikut-ikut dengan budaya luar. I mean terikut dengan fashion negara luar.


Yela, apa yang korang tahu, dan semua orang pon tahu, dunia neh berputar. Kalau zaman 60-an, fashion dia lain, 70-an fashion lain kan. Dan selepas-selepas tuh. Heeee .... Setiap zaman lain-lain fashion kan. Apa yang dulu-dulu punya style, sekarang dah keluar balik. Betul tak?
Yela, kalau dulu pakai spek mata belalang, sekarang dah keluar balik, kalau dulu pakai beg ala-ala nak pergi pantai, sekarang pon ada jugak. Cuma design dia je mengikut per-edaran masa. Bak kata orang up-to-date giteww. Heheh :)


Kalau korang nak tahu lah, aku neh kadang-kadang pelik tengok budak-budak sekarang neh, dorang lagi advance dari aku. HAHA. Aku neh, umur je tua, tapi 'pangai', still lagi macam budak-budak.
HUHU -,-
Budak yang bawah umur aku pon lagi matured dari aku. Hurmmmm. Aku sebenarnya, suka ber-fashion, tapi kadang-kadang aku punya pakaian tuh, aku ikut 'dan aku je. Nak pakai apa, aku pakai je, sampai kedang-kadang aku pakai tak kena gaya. HAHA. 'Wa, nak pakai apa, ikut hati gua'.


Aku nak pakai apa, aku pakai je, aku pernah pakai seluar pendek color merah, baju color hijau. HAHA. Korang berani? Heheh. Aku kadang-kadang ikut kepala aku je. Ade sekali tuh, aku pakai sandal corak harimau bintang dengan dress.!! Haha. Peliks je aku rasa. Tapi nak buat macam mana. Aku slumber je. Padahal dalam hati, berbisik.. 'Asal semua orang pandang aku'. HAHA. Cantik ke? Huwargghhh. OHHH, TIDAK SAMA SEKALI. Aku suka perasan kan. Heeee -,- PEACE..


Aku tahu, aku tak berapa nak cantik and tak berapa nak kurus kan, so aku tahu siapa diri aku, aku tak akan pakai yang terlampau sexy atau terlampau muslimah. Heeee :)
Memandangkan aku neh dah masuk alam 20-an, Heee.~~ 'alahai, dah tua dah aku, tak sangka cepat je masa berlalu kan'. Aku akan cuba jadi yang terbaik untuk diri sendiri, aku tanak aku pakai sesuatu benda disebabkan orang. So, better be yourselfkan.


Jangan pulak korang depan family baik je, belakang family. Haihh. Segala-segala nak dibukaknya. Heeeee -,- 'Aku cakap macam neh, tade maksud nak perli sesiapa. Aku cuma mengingatkan. Lagipun kalau korang nak pakai apa, korang pakai je dari sekarang. Nanti kalau korang dah tua, tade lah terhengeh-hengeh nak pakai macam tuh........ 'Korang tahu apa yang aku maksudkan', KAN..KAN..!!




Motif gambar? Haaa, tade pape. Saja nak menggedik show off -,-
BLUEKSS ~~


Lots of Love
Fia Aznam Roses

No comments: