Powered By Blogger

Friday, July 01, 2011

"Tak dapat tengok Transformers, Sekali Lagi pon jadiLah".

Hye. Assalammualaikum :)


Selamat Pagi dan Salam 1Malaysia.
Dengan berakhirnya Jun. So, say Hello to July. Hope July can make me happy :) Heeeee.


Sebenarnya, nak bagi tahu. Semalam kan Khamis. Ada apa dengan Khamis? Haaaa, jangan asal Khamis je mesti nak pikir bukan-bukan kan. Yela, tahu lah malam Khamis malam Jumaatkan. Bak kata orang malam sunat. Heee :) Erkkkkk.. Tahu aje aku neh kan. Huhu -,- 
Haha. Biasalah, aku kalau bab-bab macam neh memang aku terror. HAHAHA.!! Gatalkan....~~


Okaylah. Aku nak bagi tahu, sekarang neh Transformers fever kan. Yela, nak tengok Transformers macam pergi tengok bola. Ramai nak mati orang. Semua full. Hurmmm, sabar jela. Nasib baik lah aku penyabar orangnya. Huhu. Ohh, itu tipu. Kalau nak tahu aku rakus orangnya. HAHA. Rakus ke? Ehh, jap... Rakus tuh apa ekk? Tatau lah. Bluekss.!! Dahlah. Stop melalut. Cenggini sebenarnya........


Semalam, plan nak pergi gym, 'sebelum tuh sila muntah darah'. Heee "___"
Yela, plan je nak pergi gym. Tapi bila dengar ada orang nak belanja nengok wayang, terus tak jadi pergi gym. HAHA. Macam tuh lah perangai aku ye. PENDIRIAN TAK TETAP namanya :) Kesian trainer aku call banyak kali. Hukhukhukk... 'Maaf abang badan ketak-ketak'. Saya tak datang gym. Haihhh, macam mana lah nak kuruskan kalau pangai macam neh. Hurmmmm. OKAY FATIN...!! Sila ubah perangai anda ya. 'Kata nak kuruskan, raya nak dekat neh'. -,-


Ok dah, macam neh, sebenarnya semalam ada orang lanje saya nengok wayang. Ingat nak nengok Transformers. Yela, sekarang neh kan musim Transfomers. Tapi....... Macam yang aku cakap, FULL.... Kalau ade pon tengah malam seat depan sekali, kalau nak tengok kena mendongak. Ahh, memang tak lah nak tengok kan. Tengah malam pulak tuh, lepas tuh seat depan sekali. Ahh, tamao lah tengok. Dah lah esok tuh kerja. KAN....


Last-last.............................
Haha, Tak dapat tengok Transformers, tengok filem Sekali Lagi lakonan buahhati aku lah, siapa lagi kalau bukan Shaheizy Sam dengan Lisa Surihani dan budak kecik yang tomei-tomeii, Mia Sarah Nasuha, pon jadilah. Heheh -,-
Cerita tuh boleh tahan lah, ada part sedih, part yang ala-ala comel gitew. HAHA. Tanak citer panjang-panjang, kalau nak tahu pergi lah tengok. Hehehe :)




Okay, kalau tade gambar berupa syok sendiri memang tak sah. Hahah.!!
Comel tak? Tak kan, Hurmmm...... Tapelah. Wa touching neh. HAHAHA.~~


Lots of Love
Fia Aznam Roses

No comments: