Powered By Blogger

Friday, July 22, 2011

"Tape, Hari neh hari Kau".

Hye. Assalammualaikum :)


Now, aku menaip dalam keadaan tak tentu arah. Aku tengah marah sekarang neh.!!!
Tape-tape, hari neh hari kau. Kau ingat, aku tade pon nak cerita semua benda kat orang. And orang tatau pon status aku dengan kau. Tapi KAU???? Semua benda kau nak cerita kat orang. HUH. Asal??? KAU NAK MINTA SIMPATI ORANG KE? Huh. Tape-tape......
Kau nak malu kan aku lah? Kau cerita semua benda kat orang. Kau nak orang anggap aku neh perempuan jahat? Haa, perempuan yang suka main kat perasaan lelaki? Haaaa.!!

Kalau kau tak puas hati dengan aku, kau cakap depan-depan. BARU PUAS. Tayah nak cerita kat semua orang. HUH. Kau ingat tade orang cerita kat aku lah??? OK Fine. Now, kau dah puas hati dah? Ke kau tak puas lagi? Kalau kau tak puas lagi, kau cerita lah kat semua orang, kalau nak senang pergi panggil wartawan ke ape kan. Haaa, cerita, ceritaaaaaa.

Untuk pengetahuan kau lah, aku dah tade pape ngan kau pon, sebab diri kau.!! Kau yang buat aku macam neh. Kau buat aku macam hanjeng je kan. Kau ingat aku ape? Perempuan tade perasaan ke? OK Fine..... Thanks a lot. Tuh je yang boleh aku cakap kat kau. Berbanyak terima kasih lah. Lepas neh kau cerita lah lagi kat orang. Kalau boleh kau cerita luar dalam sekali. Baru puas hati, citer pon tambah hot.



Lepas neh, aku harap kau happy lah dengan apa yang kau dah buat. OK bye.


Lots of Love
Fia Aznam Roses

No comments: