Powered By Blogger

Tuesday, July 19, 2011

"Aku Sedang di Lamun Cinta".

Hye. Assalammualaikum ":)


Baru post entri pasal sedih baru lepas putus cinta and now dah di LAMUN CINTA. Apa kes?? Hurmmm. Bukan aku nak cakap yang aku neh baik sangat. Tapi setiap insan dalam dunia neh, mesti akan rasa apa yang aku rasa. HURMMM. Aku tahu aku bukan perempuan yang baik.
Cuma apa yang aku nak cakap, this blog is mine. So, aku akan tulis apa yang aku rasa. Aku tanak jadi hipokrit. And aku tahu mesti ada diantara korang akan cakap, 'semua benda pon nak tulis dekat belog', kan? Hurmmm. Tapi tape, aku akan tulis apa yang aku nak tulis and apa yang aku rasa.!!

Hurmmm, aku rasa sekarang aku betol-betol tengah fall in love with someone. Aku tatau kenapa perasaan tuh datang dengan pantas even aku baru kenal beberapa hari je. Haihhhh, aku betol-betol tak paham.?!
Aku tanak menafikan benda neh, aku betol-betol fall in love. Hurmmmm. Aku kenal dengan 'dia' memang lama, rumah pon tak berapa jauh je dengan rumah aku. Ohhh, I mean.. Rumah dia, dekat-dekat dengan area rumah aku. Heeee :)

Walaupon sebelom-sebelom neh, aku selalu serempak dengan dengan dekat kedai makan, tapi aku tak pernah tegur-tegur dia. Hurmmmm.
Tapi first aku nampak dia, dia dengan kawan-kawan dia, dan aku.? Hurmmm. Aku dengan ex-bf aku lah kan. That time aku still ade pacar. Heeee :) So, aku tak boleh lah nak tegur-tegur dia. Bukan sebab aku takot dengan pacar aku, but maybe aku maluuuuuuuuuuu..!!

Serious, setiap kali aku nampak dia dekat kedai makan aku akan curi-curi pandang muka dia. "nampak sangat aku gatalkan".? Hishhh, teruknya perangai..
Tapi aku tengok je muka dia, tade lah nak main-main mata kan. KAU GILA KE? Haha..~~


Continue.~~


*Nantikan sambungannya di #part two :)


Lots of Love
Fia Aznam Roses

No comments: