Powered By Blogger

Thursday, August 04, 2011

"Aku tatau apa masalah sebenarnya".

Hye. Assalammualaikum :)


Mula-mula, tarik nafas, lepas.... tarik... lepas... Ahhhh.. Semput.. semput lagi. Hehehe. Dah sudah jangan lebih-lebih. Jangan lepas yang lain sudah. CETT.. Huhu :)
Macam mana puasa uolls? Okay ke? Gegirl kat sini pose occay-occay aja.. Heeee :) Eekk. GEGIRL? Euwwwww.!! Gegirl tatahan.. HAHA.

Dibulan puasa yang mulia neh, aku cume nak mengingat kat diri sendiri yang aku kena banyak bersabar. Jangan nak pikir banyak and aku pon tanak serabutkan kepala hotak aku. Setelah apa yang terjadi kat aku sebelum neh. HURMM. Seperti mana yang korang tahu lah kan. Heeeee :D
Yang tatau tuh tape, abaikan jela ye. Sebenarnyaa, entri aku kali neh aku cume nak melepaskan kentut.. EH-EH, Kentut pulak. HAHA. Salah lah, gurau aje. Sebenarnya, aku nak melepaskan kemarahan, kekecewaan aku kat sini. HURMM.

Bukan apalah, now aku betul-betul tak paham kenapa ade orang tak boleh tengok orang hidup bahagia, happy dan sewaktu dengannya... KENAPA? WHY? Haaaa? Cube bagi tahu kat aku. Pe lagi yang orang-orang tak puas hati?
Nak kata aku makan duit mak bapak dia? Tade lah pulak kan. Haihhh. Tak paham aku lah. LETIH pon ade neh. Jangan disebabkan mulut sorang sampai 1 kawasan perumahan tuh kecoh. KAN.~~

Aku bukan apa, aku cume tak puas hati kenapa orang yang tade kena-mengena dengan aku, orang-orang tuh pulak yang 'OVER'.. Erkkk? Apalah masalah korangkan kawan.!! SEDIH aku tengok korang. MACAM BUDAK-BUDAK betul.
Haihh, ini semua kerana mulut. Bak kata pepatah "Kerana mulut badan binasa". HAIHH. Tatau pulak akukan, ada gak lelaki mulut macam HARRR.....!! Kesian pon ade aku tengok.

Tapi tape, disebabkan bulan yang mulia neh, aku malas lah nak amek port sangat. Lagipon mulut orangkan. Kita tak boleh nak tutup atau nak buat apa. HURMM. Cuma aku nak bagi tahu lah. GOODLUCK lah apa yang kau dah buat. Kalau rasa tak puas hati lagi, panggil lah reporter. BARU BEST. Mesti glamour aku kan. Aku pon teringin nak jadi artis. HAHAHAHAHAHHA.


Haaa, neh aku dedicated khas untuk kau wahai lelaki yang mulut macam HARRR..
Hehee :) Jangan ingat korang perfect sangat. People always make mistake. KAU PON SEDARLAH, AKU TADE KENA-MENGENA DENGAN KAU, TAPI YANG KAU OVER SIBUK-SIBUK HAL AKU ASAL. KAU JEALOUS LETTEW AN? AN..AN..?

Kalau rasa diri tuh buruk, jangan lah sibuk nak buruk-buruk kan orang. Buat tambah dosa je. Baik kau buat amal ibadat. Ada gak 'pekdah' nyaaa kan.!! PAHALA pon kau dapat. <3


p/s : Heyy you monkey, WATCHOUTT... God know what you do. Remember that.!! Peace..~~


Lots of Love
Fia Aznam Roses

4 comments:

Unknown said...

:) hehehehe....ade jugak camni ye

Fia Aznam said...

azam tuh la, i pon tatau kenapa ada gak lelaki yg mulut macam harr neh. pelik i. ishhh.. sebaik pose. huhuh :D

erin said...

alaaa gegirl nii ilex2 je...
wat bodo sudeyy..xpon g f2f je org tu
kasi die 'tepeanjat boboi'..ahakssss

Fia Aznam said...

Hehehe.. marah tau.. ta suka gegirl.. org cakap pasal gegirl neh.. hehehe :)