Powered By Blogger

Monday, August 22, 2011

"Bila Rindu"..

Hye. Assalammualaikum :)


Setelah sekian lama menyepi dari dunia blogging neh.. *Cehh, macam lah aku blogger FOFULAR kan*,, Hehe :) Okay biar lah.. Suka aku lah.. Nak perasan, #sekalisekala..
Dan kini aku telah kembali.. Haaaa. nak tahu kenapa aku lama tak berblogging? Nak tahu tak? Sebab setelah aku breakoff with my En. BuahHati.. Erkkk..!! Nak citer ke.. Arghh...!!! Okay..

Aku ceritalah.. Sampai bile aku nak simpan benda neh kan.. Then, apa gune ada BLOG kalau simpan buat pekasam.. Then now aku story lah sikit-sikit.. Heeeee -,- #GEDIKS okay..

Haaaa.. Setelah breakoff dengan En. BuahHati, yang kini telah ku panggil En.. EX :) Teettt.. Huhuh..
Aku terpakse lah berhenti seketika untuk blogging.. DAN...... Yang paling SEDIH, aku terpakse tukar link blog aku.. Aku dah lah suka link yang lama.. BEBELANFIAAZNAM.. Kenapa BEBELAN? Sebab aku kan suka membebel, merapu.. Tapi sekarang? Hurmmmm.. Aku terpakse tukar.. Nak wat acaner kan.. Haihh, lah blog.. Nasib kau lah ye, dapat Tuan macam aku.. CIAN KAU..
Dala kena tukar link yang ntah pape je aku rase.. Macam terlampau komerSIAL sangat je kan link baru aku tuh.. HOHO.. -,-

Tapi, aku redha jela.. Hurmmm.. RINDU dengan blog link yang lama.. Aku ingat nak tukar balik, tapi macam tak boleh je.. Dan, yang paling penting lepas neh tadelah orang nak stalker blog aku.. Then kutuk aku kat kawan-kawan die.. HURMM..
Sebab benda tuh je, aku terpakse tukar semua.. Grrrrr.!! Aku marah neh..

Huwarghh.. AKU RINDU.. Bebelanfiaaznam.blogspot.com.. :(


p/s : Tapi aku HAPPY sebab lepas neh "KAU" tade dah nak stalker blog aku.. Sebenarnya aku tak kesah pon kalau kau nak stalker, tapi kau dah melampau.. Kau stalker, lepas tuh kau kutuk-kutuk aku kat kawan kau, then kau suruh kawan kau baca blog aku.. Dah la, lepas neh aku tanak kau sibuk lagi.. SEKIAN..


Lots of Love,
Fia Aznam Roses

No comments: