Powered By Blogger

Tuesday, September 20, 2011

"Happy with my new life".

Hye.. Assalammualaikum :)


Rindu sesangat dengan Mr. Blog, rasa macam dah lame kita tak date kan Mr. Blog.. Cian kau, dapat Tuan macam aku yang tak pernah kesah and tak pernah ingat pon yang dia ada blog.. *Ohhh, itu poyo namanya..
Sebenarnya, bukan tanak update or story cerita-cerita baru pasal diri aku yang tak famous neh kan.. Ala, if aku tak update pon bukan ada orang kesahkan.. Kan-kan? Hurmmm.. Siapalah aku dihatimu,, Ehhh, ter-over lak Jah.. Heheheheh :D

Okey, now let's start with a new life.. Ahaks.. Disebabkan aku yang baru berpunya neh.. Ehhhh... Wait..!! Baru berpunya? YES.. Untuk pengetahuan korang, selepas aku break off dengan yang 'lamo' tuh, now aku dah ade life baru with someone guy.. Ehemm-ehemm, nak tahu ke? Hurmmmm.. Okey nak ceritalah neh.. Heeee :)

-Untuk kesenangan korang aku namakan dulu yang lama sebagai 'A' dan yang baru sebagai 'B' ye.. Hoho.. Jangan terkeliru pulak.. -.-

Sebenarnya, sebelom aku break off dengan 'A' lagi aku memang dah kenal and dah kawan dengan Mr. 'B', mesti korang tertanyakan, macam mana boleh kenal.. Heeee -,-
Cam gini storynyaa, sebelom aku kawan dengan Mr. B, aku memang kenal dia, sebab dia adalah member aku punya boyfriend punya member.. Huuhuuu :D Tengok, nak bagi tahu pon macam panjang berjelar je kan.. Heheh -,- Okay lah, senang citer, die member dengan mybestfriend.. Haaaaa.. Kan ke senang, orang pon tade lah pening pale nak bace kan.. Hoho..

Tapi masa kenal pon, aku memang tak pernah borak-borak dengan dia.. Sebab............. Nak tahu sebabnyaaa?? Heeeee..
Malu pulak nak bagi tahu.. HAHA.. Ohh poyooo.. Okaylah, sebabnyaa dia memang tak suka tegur perempuan, SOMBONG.. Grrr.!!
Yela, if aku lepak dengan member aku kalau die ada, die memang tak pernah tegur, die buat tatau je.. Huhu.. Penat control cun pon die still wat tatau.. HUAHUAHUA.. Ohh, itu gediks namanya.. Maaf ehh, aku tak control cun.. Jangan salah anggap pulak.. Heeee ":)

Okay, sejak dari situ, memang aku selalu jugak lah lepak dengan dia and kawan baik aku.. Maksudnya lepak ramai-ramailah.. Heee :)
Hurmmm.. Macam mana aku dengan dia boleh rapat? Nak tahu?
Haa, sekarang neh kan zaman dah moden.. Handphone pon sekarang boleh download macam-macam kan, whatsapp lah, BBM lah, Liveprofile lah..
So, time tuh aku baru download liveprofile.. Heeee, then aku buat lah status kat aku punya FB tuk orang add aku punya Liveprofile..


~~ continue ~~


Motif gambar? Heeeee.. 
Neh namanya muka EXCITED -,- Ngengengenge.. 
Untuk tatapan anda semua :) 
*Rasa macam nak hantuk kepala sendiri kat dinding je*.. HAHA -,-


Lots of Love
Fia Aznam Roses

No comments: