Powered By Blogger

Tuesday, September 06, 2011

"Raya ohh Raya"..

Hye. Assalammualaikum :)


Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir dan Batin saya ucapkan kepada semua.. Ecehhh.. Poyo kau.. Huhu -,- Okay bukan apalah, aku rasa tahun neh raya macam tak SYIOK.. Tak BEST je aku rasa.. Sebab........ Rasa macam cepat giler masa berlalu.. Huwarghhh....!!
Aku nak cuti lagi lah.. Tak puas cuti, tak puas tidur.. Grrrr...

Hehe.. Neh lah manusia, tak pernahnya nak puas kan.. HUH.. Dah cuti seminggu pon tak puas lagi.. Haihh.. Apa pon tak boleh.. CUTI PANJANG SUDAH HABIS BRO.. Ahhh.. SIALLAH.. Puihhhh.. Erkkk... Mengarut sudah neh.. Hehehe :)

Dah-dah.. Jangan nak melalut lagi.. Walaupun cuti hanya seminggu aku tetap b'syukur, sebab ade jugak cuti kan.. Dari orang yang tak dapat cuti tuh? Yang kena kerja time raya tuh.. Tade pon dorang nak merungut.. *Yeke, dorang tak merungut*? Heheh.. Mesti ade punya kan.. Kan-kan.. Huhu -,-

Cakap pasal raya neh kan, biasalah manuasia.. Semua kena baru.. Baju baru, seluar baru, kasut baru, handbag baru, kalau boleh barang dalam rumah pon kena baru, misalnya.. Langsir baru, sofa baru.. Haihh.. POKAI-POKAI.. Hurmmm.. Lepas raya hutang keliling pinggang.. HUHU.. Choiii kau nyah.. Mulut.. Hehehe :)

Dah lah, malas nak cakap panjang-panjang.. Nak tunjuk gambar raya sikit neh.. Hehe. Nak tengok tak? Nak tengok tak? Hehe.. Mehh sini rapat-rapat.. Buka mata bebesar au.. Titew kasi tunjuk sikit, baju raya titew tahun neh color pee.. Heeeee ~~ Mesti tawan-tawan sume nak tau kan.. HOHO.. Gediksnyaaaa.. Meluat aku.. Haha :)

Auwwww..



Cer tengok.... Very the BLUE baju titew.. Hehe ~,~


With my lovely cousin.. HERO-HERO Malaya neh.. Huhu..
Dah macam color bendera Malaysia pon ade aku tengok.. COLOURFUL kau.. Heeee :)


Haaaa, Ahaiii.. Ayunyaaaa.. Hehe.. Ayu tak? Ayu kan.. Kelassss kau JAH... 
MUAHAHAH -,-


Tuh lah serba sedikit gambar-gambar raya yang ada.. Sebenarnyaa banyak.. Tapi dalam camera, belum transfer lagi.. Nanti lah ye.. Gegirl busy lah lately.. Huhu :) BLUEKSS..

Jumpa lagi.. JEMPUT DATANG KE RUMAH KAWAN-KAWAN :)


Lots of Love
Fia Aznam Roses

No comments: