Powered By Blogger

Wednesday, November 30, 2011

"Last Sunday".

Hi.. Assalammualaikum :) 


Last Sunday hari tuh (27.11.2011) my family semua tade, dorang pergi Port Dickson, yela asek aku je nak bercuti nak berjalankan.. Sekali sekala bagi lah chance kat my family pulak pergi bercuti.. Aku tak dapat lah nak ikot sebabnyaa..

Sebab.. Sebab.. Sebab.......

Aku tade, aku pergi kursus kawen.. HEHE :) *Malu kita*..
So, disebabkan aku tak dapat pergi bercuti with my family, aku duduk lah kat umah seorang diri.. Aushh.. Sedihnyaa..! Tapi tape, sebab aku happy bila ade orang teman aku.. Huhu.. Sape lagi kalau bukan my baby boy yang teman kan I..

Tapi korang jangan salah sangka pulak, die tak masuk pon rumah I.. Die just teman I  bila malam tapi bukan dalam rumah lah.. Kiteorang keluar.. OVERNIGHT okay.. Tidur dalam kereta, serious sakit pinggang and sakit tengkuk.. HUHU :) Tapi have fun lah, sebab boleh together with him..



ILOVEYOU NOOR AIZAT :) <3


Lots of Love
Fia Aznam Roses

No comments: