Powered By Blogger

Thursday, December 01, 2011

"Movie - The Twilight Saga : Breaking Dawn Part 1".

Hi.. Assalammualaikum :)


Happy December semua.. Hope this December akan membawa seribu kebahagiaan dan rezeki yang melimpah ruah.. Amin :)


Fuh, okay sekarang nak cakap pasal movie.. Agak lama jugak tak komen-komen pasal movie yang aku dah tengok.. Hehe..
Okay, last Friday hari tuh aku pergi tengok wayang with myboy cerita? Ehh, of course lah cerita yang orang dok sebut-sebutkan.. Hehe.. Ape lagi kalau bukan "The Twilight Saga : Breaking Dawn-Part 1"..
Kalau nak diikutkan, cerita neh adalah salah satu movie yang aku follow dari first sampai sekarang.. Kalau macam Harry Potter tuh aku tak berapa nak layan sangat sebab cerita die melalut-lalut dan macam makin tak paham.. Huhu :)

Okay, cakap pasal The Twilight Saga : Breaking Dawn neh, aku memang suka cerita neh, sebab first aku tengok, vampire die sangat kacak.. Haha.. *Gatal.. Dah, jangan nak gatal lebih-lebih..
Haaa, cakap pasal Breaking Dawn neh, semua tahu, yang neh adalah part 1 yang mane Bella dah pon kahwin dengan Edward si vampire tuh.. Haihh lah Bella.. Banyak-banyak manusia.. Vampire jugak yang kau nak kan.. HAHA ":)


Kesian kat Jacob aku.. Frustrated die.. Heeee.. Tapi tape, if Bella tanak, aku nak kat kau wahai Jacob yang kacak.. Mata kau seksi okay.. Mak suka.. Auww! Haha -,-"
Okay dah cukup menggediks disitu.! Bagi aku movie tuh best, cume yang Breaking Dawn Part 1 neh sikit slow lah.. Macam tade klimaks je.. Maybe yang Part 2 mesti best kot.. Sebabnya Bella dah jadi vampire..

Tapi paling aku suka cerita neh sebab dia banyak kissing.. Haha.. Dan tempat honeymoon dorang sangat lah menarik jiwa dan raga mak.. Huhu.. Nak honeymoon macam tuh jugak.. Huwarghh.!
Dan baju kahwin Bella cantik.. Suka yang back side wedding dress die.. Lawa je.. Nak kahwin pakai macam tuh boleh tak agak-agak? Huh.. Confirm memang tak boleh kan.. Hurmmm :(

Haaa, cantik kan? Huhu -,-"

Romantiknyaa..! Jealous I tau..
Ahaii, sweetnyaaa.. Suka tengok macam neh.. Haha :) Weeee..

Okay, sekarang tak sabar nak tengok ending for Breaking Dawn neh.. Bila lah agaknya Part 2 die kan.. Nak tengok Bella jadi Vampire.. And apa jadi dengan Jacob I.. Huhu :) Nak tengok anak Bella and Edward.. Comelnyaa budak tuh.. 

Can't wait for Part 2.. Weeee..~~


Lots of Love
Fia Aznam Roses

No comments: