Powered By Blogger

Tuesday, November 01, 2011

"Ohh, Hi November".

Hi. Assalammualaikum :)


Hi my lovely readers..
Now I'm back almost 1 month, I tak berblogging.. Serious, sangat rindu okay nak berblogging.. Cuma masa je yang tak mengizinkan aku nak berblogging.. Heeee -,-"
Busy sesangat lah kononnya.. Padahal..... Tak lah sesibuk mane pon.. Huhu.. Ehhh, sibuk lah.. Sape kata I tak sibuk.. Sibuk datingggg je.... Heeee (",)

Okay, sekarang dah pon masuk bulan November.. Cepat giler kan masa berlalu.. Macam tak percaya je.. Yela, pejam celik pejam celik dah November.. Tak lama lagi, pejam celik pejam celik, ehh.... Dah 'Tahun Baru'.. Haha.. Gileerrrrr begitu pantas masa berlalu kan? Hurmmm.. That's why lah orang cakap "Masa itu Emas".. Masa tak menunggu sesiapakan.. Betul.! SAYA SOKONG.

Ehh, aku neh dah kenapa??? Excited tetibe kan..Haaaaaa -,-
Yup, aku mengaku yang aku memang excited bila di bulan November.. HAHAHAHA.. Gelabah okay.. Tade lah.. Aku excited pon bersebab.. Sebabnyaaa....................................
Nak tahu ke??? Okay lah, aku bagi tahu, sebabnya.. Tak lama je lagi my birthday derr.. Huhu -,-"

Wahh, tak lama je lagi.. 2 minggu je lagi.. Genap lah aku berumur 22 tahun.. Wekss.! Tua dah..
Eeeeeeee.. Tak sangka besar dah aku, dah boleh kahwin neh.. Ahaks.. Itu pon ada orang nak lah kan.. Ehh, tade ke orang nak??? Ade kot, cuma jodoh je belom sampai lagi.. #Maluuuu..
Okay dah, jangan cakap pasal kahwin-kahwin ye kat sini.. Ada jodoh adalah, tade jodoh nak buat macam mane.. Ohh, sentap mak nokk..!!

So, apa pon, November please be nice.. Teheee.. -,-" I LOIKE.. Mmuahmmuahxx..


Terima lah dari saya, ikhlas dari hati.. Hoho :) 
Fatin Iryani Azni Bt Aznam.. 
Hey, now i'm 22  years old derr.!! 

Lots of Love
Fia Aznam Roses

No comments: