Powered By Blogger

Tuesday, November 22, 2011

"Surprise Birthday Party for Me"

Hi.. Assalammualaikum :)


This week aku agak kebusy'an ye kawan-kawan.. Banyak kerja yang aku kena settled up even that's not my job.. Haihh, nak buat macam mane kan.. Buat jugak lah.. Walaupun rase terpakse je.. Heee -,-"
Tapi hati agak terubat because something happen to me on last Saturday.. Weeee.. Ohh, apakah?? Haaa, cer teka cer teka.. That's is a something yang tak pernah aku lalui..

If korang nak tahu lah, last Saturday, my lovely boy, telah buat something that's is surprise birthday party.. Serious aku terkejut dan terharu giler.. Cos, tak pernah ade orang buat birthday party untuk aku.. Aku suka sangat.. Memang sangat terkejut okay.. Yela, die kata nak bawak aku pergi makan je.. Then aku tade lah nak syak apa-apakan, pergi makan je pon..

First, pelik jugak lah, sebab pergi makan tapi nak jumpa kawan lah apa lah.. Heeee :) Die buat surprise kat KTV okay.. Sangat best.! Even our friends tak ramai, dalam 6 orang je, tapi memang happening giler.. Semua giler-giler nyanyi joget-joget bagai.. Heeee :)

Thanks baby, coz do it this for me.. -,-"
Baskin Robbins cake tak habis :( Sedih sangat, rasa macam membazir giler.. Nak bawak balik tak boleh sebab cair..
And thanks as well to all my beloved friend sebab bersusah payah for birthday party tuh.. Korang memang pandai berlakon k.. Hahaha :)

Muuahxx, mmuahxx.. Loveyaa!!


*Pict akan di-upload later*~~

No comments: