Powered By Blogger

Wednesday, November 02, 2011

"Teringin nak pergi USS".

Hi.. Assalammualaikum :)


Selamat petang.. Entri ke-3 pada hari neh.. Hweee -,-"
Macam biasalah, bosan duduk kat office neh, neh lah kerja aku yang mampu aku buat.. Tatau nak buat apa dah, padahal kerja berlambak neh, invoice pon banyak yang pending, belom submit lagi kat finance.. Sekarang dah awal bulan.. Hurmmm.. Confirmmm nanti boss aku tanya punya.. Tapi bukannya aku tanak buat kan, aku tunggu orang-orang yang berkenaan email kan benda yang aku nak tuh, sebab.... Selagi aku tade benda tuh, aku tak boleh nak bagi kat finance untuk buat payment dorang.. Haihh.. Benci okay.!! Payment nak cepat.. Tapi kerja macam Lahan**..~~

Wahh, panjangnyaa mukadimah.. Hehe.. Sebenarnya bukan tuh yang aku nak cerita.. Tade kena mengena langsung dengan entri neh, saje je pon nak luah kan sikit perasaan yang sikit kebosanan kat office neh.. HAHA -,-".. Weeeeee..

Sebenarnya, entri kali neh aku nak bagi tahu, yang aku teringin nak pergi USS.. Heeee, USS? Apakah? Okay lah, USS stand for Universal Studio Singapore, huwarghhh... Nak pergi sini.. Hurmmm :"(
Bila lah dapat jejak Singapore neh kan.. Serious, aku belom pernah pergi lagi Singapore.. Memang ade niat nak pergi dari dulu lagi, tapi till now tak pergi-pergi.. Tatau lah kenapa.! Maybe belom masanya lagi aku dapat pergi sini.. Sob..sob..sob.. *Nangis sambil lap air mata dengan kertas*.! Ohh, tipu.. Hahaha.~~


Welcome to Universal Studio Singapore.. JYEAHH.. Huwarghh :( 
Nak pergi sini.. Sobb.sob..sobb.. -,-"


Madagascar :) Mesti best masuk sini.. 


Hollywood street, nak pergi sana memang tatau lah bila kan.. So, dapat tinggal kan jejak kat Hollywood street USS pon boleh.. Heheh :)


Eeeeee, Dinasour.. SERAMMM.. Hahah -,- Jurassic Park okay.. Malaysia ada??? Tade kan..!! 
Hahaha ~~


Roller Coaster die tengok macam best gilerr kan..!! Tapi aku nak naik ke? Hurmm, memang tak lah kan.. Tak berani.. Gegirl takot lah.. HAHAHA ~~


The Mummy :) <3

Hurmm, so agak-agaknya bila lah dapat pergi kan?? Jawapan die senang je..... 
SIMPAN DUIT BANYAK-BANYAK, then baru lah BOLEH PERGI kan.. Heeeee -,-", kalau simpan duit pon tak nak, then pergi macam-macam tempat memang sampai bila-bila pon tak dapat pergi.. Hoho :)


p/s : Now tengah menyimpan duit.. Sebab............................ Hahaa.. Lu pikirlah sendiri.. !! 

Okbai.. Sekian.. 


Lots of Love
Fia Aznam Roses

No comments: