Powered By Blogger

Friday, November 04, 2011

"Secret Birthday Present".

Hi.. Assalammualaikum :)


Selamat Pagi to all readers..
Sekembalinya saya pada pagi Jumaat yang baru lepas hujan neh.. Tadi pergi kerja naik LRT terkedek-kedek lari dengan payungnya, supaya tanak basah.. Huhu.. Gelabah okay..
Ohh, lupa pulak nak bagi tahu, semalam kan awak, itew demam.. MC semalam, tak sihat lah.. Hari neh pon rasa macam itew tak berapa nak sihat sangat.. Tapi disebabkan ade kerja, and tanak menyusahkan orang, itew terpakse lah pergi kerja.. Eeuwwww..!! Gediks tak kalau cakap macam tuh? Haha..
Dah-dah jangan nak tarik perhatian sangat lah.. Weekss..

Okay lah, sebenarnya nak bagi tahu lah 1 secret.. Ecehh, secret lah sangat kan.. Kalau korang nak tahu lah, my birthday and my BF birthday tak jauh tau.. Heee -,-"
Tersangat lah dekat datenyaa.. Huhu, malu lah nak cakap.. Heheh.. If korang semua nak tahu, my birthday is 14/11 and my bf is 15/11.. Seee?? Tak jauh kan date die.. Senang giler nak ingat.. Cumaaa.. Tahun jela yang berbeza, sebabnyaa.. Dia tua lagi dari I ye.. Harus okay.. His 2 years old than me..
So, nak jadikan cerita dia abang okay daripada saya.. Tapi die tak suka I panggil die abang, katanyaa geli.. Heee..! Poyo kan.. Geli lah konon.. Huhu..

Dah, stop cerita pasal tuh, back to the topic yang I nak ceritakan mengenai title kat atas tuh.. Ahakss..
So, disebabkan our birthday yang sama bulan then tarikh pon kurang sehari je.. And now dah November kan, so of course lah aku dah belikan die present.. Huhu.. Kelass okay, 2 minggu awal taukk aku belikan present untuk die, sebabnyaa.... Aku tanak terbelanja duit yang aku spent untuk beli birthday persent die.. HAHA.. Al-maklum lah, aku neh kan boros, suka belanja.. So, supaya takot TER-belanja duit tuh, aku belikan lah die hadiah awal-awal.. Heeee =,= Curlass kan? Eok eok..!!

So, mesti korang nak tahu kan present apa yang aku belikan untuk die..! Sebenarnya, sebelom aku nak belikan die hadiah tuh, macam-macam aku terpikir nak belikan die apa..
Firstly, aku ingat nak belikan die perfume, sebab aku memang suka bau benda yang wangi-wangi.. But, my bestfriend cakap tayah belikan die perfume sebab if belikan die perfume nanti cepat habis kalau die pakai.. Haha.. So, macam-macam benda aku terpikir nak belikan die apa...

Then, lastly aku belikan die something yang boleh die pakai, then ingat kat aku kalau die pakai benda tuh dan dalam masa yang sama aku nak die menghargai masa yang amat penting dalam kehidupan manusia..
Teehee -,-"
Now, korang mesti dah boleh agakkan apa yang aku belikan untuk die for his birthday present..

Okay lah, malas nak rahsia dah.. Kalau korang nak tahu, akak belikan die jam je..Heeee -,-
Tapi nanti I akan bagi tahu you'll okay, jam brand apa yang I belikan untuk die.. Ahakss.. Maluuu lah nak cakap sekarang.. Sebab, benda tuh biasa je..

-Continue-


Lots of Love
Fia Aznam Roses

No comments: