Powered By Blogger

Thursday, November 10, 2011

"Thank You Awak".

Hi.. Assalammualaikum :)


Yeayy.. Can't wait for this weekend.! Ohh, apakah? Sshhh...~~
*Kalau nak tahu tunggu ye*. Hehehe.. #Poyo..

Memandangkan my birthday yang ke 22 tahun, 14 haribulan neh.. Tapi..tapi.. tapi...... Saya dah pon dapat birthday present.! Awalkan? Heee -,-"
Suka tau, walaupun rasa macam tak suprise tapi saya sangat suka.. Yela, bukan senang orang nak bagi kita hadiah awal-awalkan walaupun birthday kita lambat lagi.. Hehe :)
Malu kita tau..

Yela, kalau dulu birthday present mesti dapat lambat, tak pernah pon dapat awal.. Tapi kali neh punya birthday persent saya dapat sangatlah awal.. Huhu.. Awal 3 minggu okay, senang cakap awal sebulan..
Heeee -,-".. Korang mesti nak tahukan, apa yang I dapat for birthday present kali neh.. Tapi present kali neh betul-betul bermakna bagi aku.. Sebabnya aku jarang dapat present macam neh.. Huhu.. Saya sangat suka okay.!


Inilah gerangannya yang bagi kitew present tuh awak! Heeee :D 
Thankyou awak.. Saya suka sangat.. Sebab benda tuh sangat bernilai bagi saya :) 

ILOVEYOU BOY..  

Mesti korang tertanya-tanyakan present apalah yang orang di-atas neh bagi.. Heeee.. Nanti saya bagi tahu ye.. Di NEXT ENTRY :) 

Sekian.. Kbai..


Lots of  Love
Fia Aznam Roses

No comments: