Powered By Blogger

Thursday, December 01, 2011

"Hujan punya pasal".

Hi.. Assalammualaikum :)


Hurmm.. Now 6.00 o'clock already but I'm still in the office.. Shit.. How come I'm still here.! Damn, it's raining okay.. Heavy rain out there.. Haihh.. Baru ingat nak balik awal.. Coz, dala kat my place neh sejuk nak mati, then hujan.. Lagi lah sejuk kan.. Hurmm :(

So, disebabkan hujan yang lebat kat luar tuh, aku pon amek kesempatan berblogging for a short update.. Sebenarnya, now aku memang tade idea nak tulis apa kat sini.. Tapi, boring punya pasal aku pon update lah sikit kan.. Heee ":D

Hurmm.. nak cakap pasal apa ekk? *Sambil garu kepala*..

Haaa, *sambil petik jari*,
Disebabkan tade idea sekarang neh.. Aku saje jela nak show off pict-pict aku yang tak seberapa neh.. Heee ":) Dari tatau apa yang aku nak tulis kan.. Eventho I'm not beatiful but I thankful coz tade cacat celanya.. Cantik tak semestinya membawa kebahagian.. Kacak tak semestinya membawa kebahagian.. Yang simple but nice itu hingga ke akhir hayat.. Ekk!! Euwww.. Bermadah-madah berhelah lajk pulak aku.. Ohh, biasalah, hujan kan kat luar tuh.. Hehe -,-"


Aku yang bam-bam.. Grr! Gemuknya aku neh.. Bila agaknya nak kurus pon aku tatau.. 
Pegi gym je lebih.. Benci tau!! HUH -,-"


It's me? Yes.. Why? Burukkan.. Huh.. I know that, but what do I care.. Nobody perfect.! 
I just be myself.. Saya memang macam neh.. HAHA ~~


Okaylah, hujan pon dah berhenti.. Saya nak balik neh.. Nanti update lagi..
OKbai.. Muuahxx..


Lots of Love
Fia Aznam Roses

No comments: