Powered By Blogger

Monday, December 05, 2011

"WishList 2011 yang Termakbul".

Hi.. Assalammualaikum :)


Selamat Petang..

Sekarang sudah pon masuk bulan December, cepat giler masa berlalukan.. Terlalu pantas.. Belom sempat aku nak berubah, tup-tup dah pon bulan December.. Betapa banyaknya dosa dan pahala aku tahun neh?! Hurmm.. Itu tak boleh dibahaskan lah.. Sebab aku bukan Malaikat yang nak catit kebaikan dah kejahatan aku sendiri.. Hurmmm..

So, disebabkan dah pon bulan December neh, aku nak lah bagi tahu wishlist aku untuk tahun 2011 yang mane ade ke yang termakbul or tak termakbul.. Heee ~~
Untuk lebih lanjut, korang boleh usha SINI untuk tahu apakah wishlist aku yang termakbul.. Heee :)

So, meh sini aku nak bagi tahu sikit, lah.. Kat bawah neh, adalah wishlist aku untuk tahun 2011.. So chekedaut... -,-"

  • Saya mahu kereta.
  • Saya mahu punya lesen memandu sendiri.
  • Saya mahu kuruskan badan. Hahahha :)
  • Saya mahu bercuti ke luar negara. Ececehhh.
  • Saya mahu jadi pekerja yang rajin.
  • Saya mahu simpan duit. *Sebab saya seorang yang boros*.!!
  • Saya mahu kahwin. Hahahha. "da gatal sangat neh".
  • Saya mahu beli rumah sendiri. Huhuhuh :)
  • Saya mahu jadi GF yang terbaik. Wahhhh.
  • Saya tanak marah-marah lagi :) Hhuhuhu.!!

Okay, korang pon dah baca and dah tahu kan apa yang aku nak untuk tahun 2011 neh? Hurmm, haa, bagus lah if korang dah baca.. Dah mari start satu-persatu wishlist aku yang mane termakbul or tak..

- Saya mahu kereta = Untuk pengetahun korang aku dah pon ada kereta sendiri.. Even kereta tuh tak mahal or tak gempak mana.. Tapi tape lah, janji aku ade kereta sendiri.. Kereta biasa-biasa je.. Heee -,-"

- Saya mahu lesen memandu sendiri = Haa, yang neh aku belom amek lagi.. Bukan tak amek, aku dah amek dah.. Dah ade lesen "L" dah, cume yang "P" je aku belom repeat lagi.. Sebabnya, aku GAGAL okay.. Eeee.. Maluuuu :( *Tatau bile nak pergi repeat*.. Malas.!~

- Saya mahu kuruskan badan = Yang tang kuruskan badan neh, boleh buat aku sentap.. Okay.. Daaaa :D

- Saya mahu bercuti ke Luar Negara = Cuti luar negara ekk? Aku belom ade rezeki lagi lah nak pergi luar negara, sebabnya dalam Malaysia neh pon aku tak terjalan.. Huhu :)

- Saya mahu jadi pekerja terajin =  Tade lah rajin mana pon, biasa-biasa je..
Weeee ~~

- Saya mahu simpan duit = Tang simpan duit neh, aku susah sikit, sebab aku memang seorang yang boros giler.. Kalau aku simpan pon, ade je benda yang aku nak beli.. Eventho benda tuh dah ade..

- Saya mahu kahwin = Jodoh belom sampai lagi :) Sekian!

- Saya mahu beli rumah sendiri = Aku belom kaya lagi, so memang tak lah nak ade rumah sendirikan..

- Saya mahu jadi GF yang terbaik = Yang neh, aku tak boleh lah nak cakap, kalau nak tahu terbaik ke tak, tanya lah kat BF aku.. Hehehe ~~ Weekss..

- Saya tanak marah-marah lagi = Okay, yang neh aku boleh nampak yang aku sekarang jarang dah nak marah-marah.. Semakin chill sekarang.. Yehuuuu..


Haaa, so sekarang dah tahu kan, yang mane termakbul dan yang mana tak termakbul.. Untuk tahun 2012 punya wishlist akan menyusul.. Hehe :) #Tamak.. 2011, punya belom ade yang terlaksana dah ade wishlist yang barukan..
Ohh, itu lah FATIN IRYANI AZNI BTE AZNAM -,-"


Lots of Love
Fia Aznam Roses

    No comments: