Powered By Blogger

Tuesday, January 03, 2012

"Welcoming 2012".

Hi.. Assalammualaikum :)


Good Bye 2011..

Happy New Year 2011..

Walaupun aku lambat beberapa hari untuk mengucapkan Happy New Year kat korang, yang penting still terasa lagi bahang Tahun Baru tuh kan.. Heee -,-"
Seperti yang korang tahu, aku baru balik dari 'cuti-cuti Malaysia'.. So disebabkan itu lah aku tak dapat nak update blog..

Hari tuh aku celebrate New Year kat PD.. But before pergi PD aku jejak Melaka dulu.. Thursday and Friday aku kat Melaka, stay rumah nenek kawan aku.. Hurmm.. Lepas neh memang aku rasa tanak lagi duduk rumah kawan aku neh.. Sebabnya???
Kiteorang kena marah okay dengan Auntie die.. Heee :) Malu je rasa.. Dah besar-besar macam neh kiteorang kena ceramah.! Haishh..

Then malam Sabtu tuh sebelom Newyear harus pergi berjimba-jimba dulu dengan kawan-kawan.. Haha :)
Kiteorang pergi club kat Melaka tuh.. Hurmm.. Biasa jela club die.. Tapi aku memang selalu pergi club kat Melaka tuh, tapi kali neh, kiteorang masuk 'Movida Club'.. Boleh lah..~~

After dah berjimba-jimba dengan kawan-kawan, terus kiteorang pergi PD, okay serious mengantuk nak mati, kuar dari club tuh dah pukul 4pagi.. Then terus lepak-lepak kat Mc'D Dataran Pahlawan tuh sampai pukul 6pagi macam tuh, lepas tuh terus pergi PD okay.. Serious memang mengantuk nak mati time tuh..
Okay sampai kat PD dalam pukul 7lebih pagi macam tuh, kiteorang tak terus check-in, kiteorang terus pergi Pantai kat Teluk Kemang tuh, tidur kat situ.. Eeeee, jangan cakap selesa lah kan.! Pinggang saket okay tidur dalam kereta.. Heeee -,-"

Okay kt PD ramai mat rempit.. Hoho :)

-Continue-


Lots of Love
Fia Aznam Roses

No comments: