Powered By Blogger

Tuesday, January 31, 2012

"What is my fav color ? - Color of .... "

Hi.. Assalammualaikum :)


Selamat petang..
Had your lunch already peeps? I'm full.. Giler banyak I makan tadi.. Heee :)
Yelaa. I makan nasi with ayam sambal.. Hikhikhik..
GEMUK GEMUK GEMUK lah I lepas neh.. Weekss..~

Okay now I wanna share something about my dream day.. Dream day? What is it?
Eventho it's not a big big day (Marriage) But still the dream day for me :) So what? 
Actually, if we want to engage with someone whom we love, mesti kite nak kan yang terrrrbaikkkkk kan??


So, now I'm thinking what themes of the day ! What color should I used? 
Hurmmm.. Haiyaaa.. Pikir nak pakai apa, color apa yang sesuai pon boleh pening kepala tau..  I thought if tunang je tayah nak besar-besar sangat kan just kenduri with our families members.. 
Just my family and his family.. Rupa-rupanya kena jugak jemput-jemput orang.. Hurmm.. 
Yelaa, this is my first time, so I tatau sangat bab-bab macam nie.. But now I dah tau lah sikit-sikit pasal benda nie.. Itu pon bantuan daripada cik google.. Heee :) 


Okay now is the list what colors I want for my engagement.. *but not a list lah kan*.. Heee :) 


There is colors of mini pelamin.. 


Pink-White



I love this color so much.. The combination was good.. Sebab nampak lembut je kannn :) 
Suci gitewww! Heheh :)


This one also okay! But..... Terlampau banyak bunga :) Heee -,-"


Seriously, I love this one so much................ 
Even the langsir senget cenggitu.. Tapi I loikee.. Cantik okay.. 

Purple-White


Yang nie? Hurmm.. Not bad lah.. Banyak bunga jugak.. 


Yang nie, gilerrr simple okay but nice.. Just pakai kain putih je kan.. Simple.. Sukaaa :)

Red-White


Aku tak suka kalau banyak-banyak bunga cenggini.. Tapi ...... Boleh lah.. 
Heee :)


Yang neh lawa.. Tapi macam pelamin nikah pon ada.. HAHAHA :) 

Blue-White


Biru pon cantik jugak kan.. ?


Yang nie? Hurmmm.. Okay lah.. But the flower yang senget camtuh, nampak pelik kan? 
Hehehe -,-"

Okay now dah mula pening.. 

Bye..

Lots of Love
Fia Aznam Roses

No comments: