Powered By Blogger

Thursday, February 23, 2012

"Ada Hikmahnya".

Hi.. Assalammualaikum :)


Good Morning Thursday.. Have a good day everyone's.. -,-"


Rasanya masa berlalu dengan pantas.. Masa tidak menunggu sesiapa..
Hanya kita jer boleh mengejar waktu.. *apa aku merepek nie*. 
Aku bukan apa, sejak akhir-akhir nie jiwa aku sedikit kacau.! LOL.. Jiwa kacau kenapa? Hurmm.. Susah untuk aku nak meluahkan.. Sobs )':

InsyaAllah benda baik akan dirahmati olehNYA .. Amin..

Sebenarnya, aku nak kongsi cerita sikit, apa yang terjadi selama nie.. *Tapi tade lah nak cerita sangatkan..
Just nak share je.. Weekss!

Okay, if selama nie, orang-orang yang suka cari pasal dengai aku dulu, maksud aku, orang yang kurang puas hati dengan aku, mula berbaik-baik dengan aku.. Alhamdullilah..
Then orang yang suka kutuk aku dari belakang.. Now, dah pon mula mintak maaf.. Alhamdullilah..
Betul cakap orang, kalau kita betul tak perlu rasa takot.. Aku pegang kata-kata nie..

Kekasih lama, (Ex-BF) pon ade jugak mintak maaf  dengan apa yang terjadi..
Dan minggu lepas die baru text aku, rindu katanya.. Heee -,-"
But as a friend, why not I accepted his apology.. BUT just as a friend yaaa ~~

Sekarang aku kena tabah, sabar dan kuat.. HAHA ~~


The three grand essentials to happiness in this life are something to do, something to love and something to hope for. - Addison. 


Lots of Love
Fia Aznam Roses

No comments: