Powered By Blogger

Wednesday, February 22, 2012

"Sad ):"

Hi.. Assalammualaikum :)


Morning averybody..

Totally not in a good mood today.. pfftt... :(


Kenapa semua benda datang bertubi-tubi dekat aku?
Apa salah aku ye agaknya untuk kali nie? Hurmm.. Rasa macam nak menangis )':
Ada jea benda yang tak kena..
Itu tak kena, ini tak kena..

Apa yang aku dah buat? Aku sedih sangat.. Ramai yang tak memahami aku..
Dengan siapa aku perlu bercerita? Dengan siapa aku boleh meluahkan perasaan..
Apa yang aku rasa sekarang nie.! Aku tatau apa nak buat..

Kalau dulu aku ada kawan baik yang selalu aku kongsi masalah.. Tapi sekarang?
Memang tak dah..
Sebab apa aku tatau! Maybe sekarang aku jarang jumpa and contact dia.. So our relationship semakin renggang.. Kawan-kawan yang lain? Semuanya busy.. Then ramai yang dah kahwin..
Lebih sibuk dengan suami masing-masing.. Kenapa tak macam dulu lagi? Kenapa?
Serious aku sedih sangat sekarang nie..


Apa yang aku mampu buat sekarang nie adalah berdoa dan terus berdoa.. 
Supaya apa yang terjadi ada hikmat di sebaliknya.. Yang pasti aku haris redha dengan ketentuanNYA.. 

Lucky, I've a boyfriend yang memahami aku.. Dia je tahu apa yang aku rasa sekarang. ):'
Thanks b .. Sobss..! 


Lots of Love 
Fia Aznam Roses

No comments: