Powered By Blogger

Friday, March 30, 2012

"Bila mulut berbicara".



Hi.. Assalammualaikum :)


Kata orang diam-diam ubi berisi.. Hummm.. Benar sekali pepatah nie..
Walaupun sekarang nie dah masuk zaman moden, penuh dengan teknologi-teknologi canggih.. Dengan pelbagai jenis jenama handphone, handphone pon bukan handphone saja, ada yang boleh jadi tablet/Ipad.. Haii, macam-macam lah.. Zaman dah moden dah maju lah katakan..

Tapi, walau macam mana moden sekali pon kite, jangan lah kite hidup dalam keKUNOan.. Apakah? Haa, aku nak bagi tahu sikit nie, hidup nie jangan nak jadi 'seperti katak dibawah tempurung'..
Paham tak apa maksud tuh? Kalau paham bagus.. If tak paham sila rujuk buku peribahasa ye.. Heee -,-"

Okaylah, straight to the point lah..
Aku sebenarnya kureng suka sangat nak bercerita pasal orang.. Sebab aku sedar, aku pon bukan lah se'perfect', yang orang sangkakan.. Untuk pengetahun korang, kadang-kadang aku tak paham dengan manusia sekarang nie.. Bila kita buat baik.. Mesti ada je benda yang orang nak ambil kesempatankan..

Yela, nobody's perfect maa, sometimes we do the SAME mistakes pon kita tak perasan rite..?
Aku sebenarnya bukan apa, entri kali nie aku cuma nak luahkan perasaan aku je.. Sometimes, aku rasa aku macam sakit hati je dengan orang yang tade kena mengena dengan aku..
Then, suka cerita yang bukan-bukan pasal aku.. Kau dah kenapa wehh? Apa masalah kau? Aku kenal kau pon tak.. Ke aku nie IDOLA kau? Sebab tuh kau suka bercerita pasal aku.. Sebabnya, aku tak kenal kau?

HUH.. Manusia biasalah.. JEALOUS lettew kan.. Dannggg~~
Whatever it is, aku tak kesah lah.. Ikot suka kau lah nak cakap aku pape pon.. Yang penting aku happy..
Kau mesti lagi sakit hati kan if tengok aku happy? Lalalallalalala ... -,-"

Motif gambar??? 

Saja nak bagi tahu yang tuh kekasih hati kita bagi.. Hewhewhew..~
Jealous tak? Mesti you lagi sakit hati kan.. HAHAHA -,-"


p/s : Okaylah, whatever.. Buatlah apa yang you suka.. Cakaplah apa yang you nak.. Allah S.W.T sentiasa ada.. InsyaAllah.. "Jangan nak jaga tepi kain orang sangat lah".. 

Ehh-ehh, awak stalker blog itew lah.. Auwww.. Suka lettew..!! 

Sekian.. As'salam.. 


Lots of Love
Fia Aznam Roses


No comments: