Powered By Blogger

Wednesday, March 28, 2012

"My Generasi - Rindu zaman persekolahan".



Hi.. Assalammualaikum :) 


Kalau time sekolah mesti ade je benda yang suka sedih kecewa dan lara.. Ahaks..
Sedihnya bila teringat time zaman persekolahan nie.. Rasa macam nak masuk sekolah balik pon ada..
Rindu zaman cinta-cinta monyet dulu.. HEHE -,-"

Maklumlah, aku dulukan Hot Student kat sekolah.. HAHA.. Hot sangat lah..
Hot sebab selalu kena berdiri kat perhimpunan tuh.. Sebab aku selalu datang lambat pergi sekolah..
Yela, sekolah dekat kan dengan rumah.. HUHU.. Tuh yang selalu datang lambat..

Kalau korang nak tahu, aku salah seorang budak yang tak suka datang if time perhimpunan.. Heee -,-"
So kadang-kadang aku sampai sekolah perhimpunan still tak habis lagi.. Tuh yang selalu kena berdiri kat depan tuh.. Heeee ~~

Then, if korang nak tahu aku juga kesayangan cikgu tau.. AHAKS.. *Okay, itu tipu..
Jangan percaya.. Tapi if korang nak percaya apa salahnya.. Tapi serious lah.. Lalallaaallaaa ~~


Bila tengok video kat atas nie, membuatkan aku lagi macam nak masuk sekolah..
Haishh.. Kenapalah masa berlalu dengan begitu pantas sekali ekk?

Bile tengok video tuh, memang banyak persamaan ape yang aku lalui time sekolah-sekolah dulu..
Makkkkkkkkkkkk, nak masuk sekolah balik boleh tak???? Rindunyaa dengan suasana sekolah, rindu dengan cikgu-cikgu, rindu dengan kawan-kawan.. Paling rindu dengan pakcik guard.. HAHAHA..
*Okay, itu tipu je tade maknenya nak rindu pakcik guard.. Huahuahuahu..

Agaknya bila lah dapat jumpa balik kan dengan cikgu-cikgu, dengan kawan-kawan pon susah sekarang nak jumpa.. Masing-masing busy dengan dunia sendiri.. Heee (:
Yela, kawan-kawan pon ramai yang dah ade anak pon ramai.. Sobs ): *Sentap tetiba*..

Okay lah.. Bye.. As'salam.. "__"


p/s : Pen merah pen biru, you marah I LOVE YOU..! Ayat yang selalu keluar dalam mulut zaman kanak-kanak.. Atototototototo..! Cutenyaaa..


Lots of Love
Fia Aznam Roses 


2 comments:

adibahrisha said...

watch the video as well! memang or kate : menggamit kenangan silam la kirenya! tringat zaman nakal2 kat skolah dulu ;p

Fia Aznam said...

Haha.. serious 99% same kan pe yang dilalui .. Ahakss!~