Powered By Blogger

Friday, April 06, 2012

"Sorry, I was on the phone honey."

Hi, Assalammualaikum :)


Kata orang, kalau kita dengan kawan-kawan ke, family ke, buah hati ke, kita kena layan dorang dengan sebaik mungkin.. Misalnya, if kita lepak dengan kawan-kawan, jangan lah buat bodoh je dengan apa yang dorang cakap.. Please appreciate them..

Sebenarnya entri nie memang ada lah kena-mengena sikit dengan apa yang berlaku di sekeliling kita..
Yela, orang sekarang nie, aku tengok dorang lebihkan handphone dari orang yang berada kat depan mata..

Contohnya, aku ada lah member nie.. Dia ajak lepak sesame.. Okaylah fine, dia ajak lepakkan aku pon on jela.. Tapi apa yang aku kurang puas hatinya..
Dia ajak lepak, tapi die sibuk je dengan BLACKBERRY dia tuh.!!! Agak sakit hati jugak lah..

Kalau sibuk sangat dengan handphone tuh, baik tayah ajak lepak ke apa ke.. Haaa, kau duduk je kat rumah, main lah handphone kau tuh puas-puas..!! Aku geram marah bukan apa.. Cuma aku cakap dia tak dengar, sebab sibuk sangat main handphone dia tuh.. Lepas tuh, dia tanya lagi 'ehh, apa kau cakap tadi'.. Tak ke kau bengang nak kena ulang-ulang2.. Haishhh.. Geram aku dengan orang macam nie.. Even though you're my friend, jangan lah buat macam nie..

Cuba kalau orang buat macam tuh, apa yang kau rasa???
Rasa macam pfffttt je kan.. Geram mak nokkk..!!


Sorry, I on the phone honey.. 
What are you talking about??? I can't hear you.. Come again..!! 
Wehh, did you think I nak repeat banyak-banyak kali? Hell..


p/s : Please appreciate them as they are still there for us.. *pesanan untuk diri sendiri juga*..


Lots of Love
Fia Aznam Roses

No comments: