Powered By Blogger

Thursday, August 02, 2012

"B2B #1 - "Let's pick the color".


Hi.. Assalammualaikum :) 


I know its a quite long time, no new entry in my blog.. Hikhik.. Sorry guys..
I've been busy lah lately.. Tapi tade lah busy sangat pon I rasa.. Just kemalasan melanda diri.. Okay.. M.A.L.A.S.. Dang ~~
Sebenarnya memang ada niat nak update blog nie.. But, unfortunately bila dah buka blog nie, tetiba dah tatau nak tulis apa.. Haishh..

Dah lah malas nak buat entry panjang-panjang..

Let's proceed to the real entry what I want to update now.. !

Actually, entry for this time I would like shared something, that is the colors of wedding or solemnization nanti.. Seriously weh, all these colors cantik gilerr.. Tatau nak pilih color mana dah..

Cuba korang tengok color-color nie semua.. Bagi aku semua cantik.. But I'm still in choosing mode lagi nak pilih which colors yang sesuai nanti..

Somebody help me please .!

Blue + Purple + Grey

Fuschia 

Gold + Cream

Silver + Gold 

Purple + Grey 

Silver + Grey

Mint Green

Grey + Pink

Teal + Purple + Pink

Grey + Yellow

Sebenarnya kalau majlis nikah nanti I suka color-color pastel.. Paling I suka color peach kalau nikah nanti.. Eeee ! Rasa macam sweet je.. Ahakss..

Peach color :) 
My favorite color for solemnization.. 
Cantik kan.. 

p/s : Sila buat checklist okay!!!

Okay.. Sekian :)
Wassalam..


Lots of Love 
Fia Aznam Roses

No comments: