Powered By Blogger

Wednesday, August 12, 2015

"Firash Arryan Turns 1 - Theme : Western Cowboy"


Hi Assalammualaikum :) 


Lamanya tak update blog.. Rindu.. Sorry lama menyepikan diri  :( 
Ohh btw, Selamat Hari Raya AidilFitri.. Maaf Zahir dan Batin.. Kosong-kosong ye :) 

Alhamdullilah anak aku Muhammad Firash Arryan dah pun genap SETAHUN masa 12 June 2015 harituh.. Allah kejapnya masa berlalu.. Rindu masa sakit bersalin.. Huhu.. 
Masa birthday Firash haritu aku adalah buat small Birthday Party untuk dia.. Excited wehh nak celebrate birthday anak.. Hehe.. 

Memandangkan previous entry aku ada cakap nak buat tema Western Cowboy.. Alhamdullilah terlaksana dan tercapailah hajat aku tuh.. Huhu.. Walaupunnnn nan hadoooo.. Haha.. 

The Invitation Card :) 

Theme : Western Cowboy.. 
Haha! Ada hashtag lagi wehh.. :P 
#firasharryanturns1

Decorations :)

Banner ni gigih weh aku gunting print.. 
Dua malam tak tidur nak mengunting benda alah ni.. 

Tema pon cowboy, harus ada corak lembu-lembu.. Haha.. 

Birthday Cake :)


Cake ni aku buat biasa-biasa je.. 
Tak mampu nak buat yang 2 tingkat.. Haha.. 

Candy Buffet :) 









Memandangkan aku buat dekat rumah mak aku, 
memang ramailah kanak-kanak riang yang datang maka candy buffet tak serupa candy buffet.. LOL!
Haha.. Letak tak sampai 1 minit habis.. 

Birthday Boy :) 


Inilah Birthday boy.. 
Bad mood :( 

Sesi memotong Kek :)




Time potong kek ni, mood Firash swing sikit.. Haha..
Maybe sebab mengantuk.. 

Terima Kasih pada tetamu yang sudi hadir di majlis harijadi Firash.. 
















Dalam hati tatau nak cakap apa and tak expect pon ramai tetamu yang hadir.. Alhamdullilah.. Terima kasih banyak-banyak untuk tetamu yang hadir dan bagi Firash present, duit and macam-macam lagi.. 
Terima kasih juga untuk family, jiran, aunty and uncle dan my family in law yang banyak tolong dari mula dan habisnya majlis hari jadi Firash.. Terima kasih jugak pada photographer yang sudi bagi pakej murah.. Kahkah.. Syukur sangat majlis berjalan dengan lancar.. Alhamdullilah.. 

Okay lepas ni aku share outdoor photoshoot session.. 

Bye! 

Love,
Fia Aznam Roses 

No comments: