Powered By Blogger

Wednesday, December 29, 2010

"Wish you luck Malaysia Team".!! 29/12/2010..

Hallo, Salam ":)


Ermmm. OK la, bukan apa, entry kali neh i nak cerita bout Malaysia yang akan berlawan dengan Indonesia untuk merebut AFF Piala Suzuki 2010. Heeee ":)
"Harimau Malaya vs Garuda Indonesia"!!


OK, on the 26/12/2010 adalah perlawanan untuk saingan pertama di Stadium Bukit Jalil, KL. Dan Malaysia menang 3-0 keatas Indonesia. Well done Malaysia ":)
But...... today 29/12/2010 adalah game untuk saingan kedua antara Malaysia vs Indonesia and perlawanan tersebut akan diadakan di Stadium Gelora Bung Karno, Indonesia.!! Ermmmm. Perlawanan yang amat menakutkan, yela main kat Indonesiakan, so paham-paham jela. Mesti ada je yang tak kena nanti.!!
Tapi i tahu pemain Malaysia memang kental dan bersemangat tinggi, Dan yang paling penting mental perlu kuat. OK guys?


OK, now benda yang paling menakutkan adalah 'pancaran laser'. Hurmmm, ala yang penjaga gol Indonesia kecoh-kecoh tuh, kononnya kena pancaran laser la, apa la. HUH. Alasan tuh semua. Hhaahha :) Tapi setahu i la kan, bukan ke pancaran laser tuh bermula kat Indonesia dulu??? Penyokong diaorang yang pancarkan laser kat pemain Malaysia dulu.!! So now, diaorang pulak yang kena. Hallo, so nak salahkan Malaysia ke? Huhh. "Lu pikir la sendiri" *copy kat artikel paper Metro*.!!! Hhahahah..


OK, hope pemain Malaysia akan bermain and berjuang habis-habisan untuk merebut dan membawa pulang Piala Suzuki 2010.


"Sokonglah Malaysia, kalau bukan anda, siapa lagi".??
MALAYSIA BOLEH.!!

p/s : Penjaga gol Malaysia 'Khairul Fahmi' mata anda sangat sexy.! Auuww. Huhuhu :)


*Maju la sukan untuk Negara*






No comments: