Powered By Blogger

Thursday, June 23, 2011

"Cita-cita masa kecik".

Hye. Assalammualaikum :)


Korang nak tahu tak, dulu time aku kecik-kecik aku punya cita-cita nak jadi apa? Haha.
Yela, kalau korang nak tahu lah kan, time sekolah rendah kan, cikgu-cikgu suka tanya, 'Kamu dah besar nak jadi apa?' Haaa, lebih kurang macam tuh lah. HAHA.
Yela, time kecik-kecik kan tatau apa, jawab jela. HUHU. Kalau dulu, cita-cita nak gempak-gempak je kan. Hehe. Yela, dah kata pon angan-angan, bajet je. Nyampah you'll. Haha.


Okay lah, dulu time sekolah-sekolah cita-cita aku nak jadi...........
Teeetttt... Hahaha. ~~ Malu lah nak bagi tahu. Takot nanti korang gelakkan aku pulak. Then, korang mesti cakap, 'budak neh mesti perasan, sebab nak cita-cita nak gempak je'. Haha. Walaupun aku tahu, benda tuh tak akan jadi kenyataan kan. HURMMM. Huwarghhhh. Nak nangis lah macam neh. Heeee :)


Dah lah, meh sini, nak bagi tahu, dolu-dolu cita-cita eden nak jadi......... Errrrr,

* PILOT LAH,
* DOCTOR LAH,
* PRAMUGARI LAH,
* POLIS LAH
* PENYANYI LAH, (Walaupun tahu suara tak sedap) Haha.


Errr... Korang tengok tuh, betapa poyo nya cita-cita aku dulu-dulu. Naik meluat pulak aku tengok. Yela, mana tak nya. Nak cita-cita hebat-hebat je. Haha.
Padahal................. Belajar tanak kan. Dulu emak suruh belajar tinggi tanak kan. So now? Haha. 


JADI APA? HOHOHOH...... Tuutttttt....




Haaa, kerja office jelaaaa. Itu yang badan pon semakin dap-dap. HAHAH.!!
Mana tak nya kan. Kerja duduk je. Then kalau lapar makan, mengunyah ke. Huhuhu :)
APA PON TAK BOLEH. Yela, kata pon kerja office kan. Takan nak kerja office berdiri. BONGOKS. HAHA. Duduk dan membesaukan apaa yang ada. Errkkkk... SERAMMMM NEH :)


p/s : Tak kisah lah kerja apa pon kan, janji kerja tuh kerja HALAL. Heeee :) PEACE YAWW.


Kbai, salam.


Lots of Love
Fia Aznam Roses

No comments: